|
|
کدخبر: ۱۷۰۴۵۶

سردار جزایری:

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به وضعیت و موقعیت شفاف سپاه و ارتش در کشور گفت: ارتش و سپاه با اشراف کامل به مسایل سیاسی و دفاعی در خدمت نظام، انقلاب و مردم هستند.

به گزارشخبرگزاری فارس، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با تشریح ساختار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و جایگاه و نقش سپاه و ارتش در کشور، گفت: ساخت درونی قدرت در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دارای ساختار ویژه ای است بگونه ای که در استحکام دفاع در برابر دشمن از نوآوری های خاصی برخوردار است.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: مدل وجود ارتش و سپاه در جمهوری اسلامی ایران به لحاظ ارتباطات، تعاملات و همکاریهای راهبردی با احتساب عمق استراتژیک یکی برای دیگری، از ابداعات انقلاب اسلامی به حساب می آید.

این سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در مورد جایگاه دفاع در کشور اظهار داشت: دفاع از پیرامون تا مرکز و از مرکز تا پیرامون با سه لایه سپاه، ارتش و بسیج سد آهنین جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمن بزرگ است و همه مسؤلان و مدیران نسبت به این مهم اهتمام لازم را دارند.

جزایری تصریح کرد: بخصوص در رأس نظام و از منظر دولت، تقویت ارتش و سپاه در کنار سایر مؤلفه های قدرت، از راهبردهای اساسی محسوب می شود.

وی با برشماری مؤلفه های قدرت در ابعاد سخت و نرم افزود: ارتقای توان در زمینه های سیاسی و فرهنگی، معنویت افزایی و روحیه ایثار و شهادت طلبی از برنامه های مستمر نیروهای مسلح هستند و لذا ارتش و سپاه با شناخت کامل در عرصه های مورد نیاز کشور به دولت ها کمک می کنند.

جزایری با اشاره به سخنان رییس جمهور در جمع فرماندهان و مدیران عالی سپاه در شهریور ماه سال گذشته و همچنین سخنان اخیر وی در مراسم روز ارتش، گفت: سخنان رئیس محترم جمهور در حمایت کامل از سپاه و ارتش بیانگر روحیه دولت جدید در تعاملات گسترده با این دو نهاد مهم کشور است.

رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بطن مردم و همراه مردم گام بر می دارند و لذا برای حفظ و حراست از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی، در مواجهه با بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی نظام، در مشارکت های فرهنگی و اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، علمی و فناوری و سایر عرصه ها در کنار مردم و دولت ها قرار دارند.

وی با بیان اینکه موقعیت سپاه و ارتش در ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران کاملاً شفاف و روشن است، گفت: در عین حال دشمن بیگانه و بعضی کارگزاران داخلی اش همواره بر این تلاش بوده اند که این توان و قدرت ویژه نظام را تحت تاثیر القائات سوء خود قرار دهند و به دفعات سعی کرده اند پیرامون آن اختلاف و ابهام افکنی کنند.

جزایری در پایان بیان داشت: بهره گیری هر چه بیشتر از توانمندی های موجود نیروهای مسلح در زمینه های مختلف به خصوص در امر سازندگی به رشد و پویایی کشور کمک مضاعف خواهد نمود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار