|
|
کدخبر: ۱۷۰۴۶۵

در جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان مجلس /

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، اولویت های مجلس در دو سال پایانی دوره نهم تعیین شد.

صفر نعیمی رز سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به جلسه امروز شورای نرکزی این فراکسیون، گفت: جلسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس امروز با حضور اعضای فراکسیون و نواب رئیس مجلس، حجت الاسلام ابوترابی فرد و محمدرضا باهنر برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اینکه پیش از این کارگروهی با مسئولیت کاتب، یکی از اعضای شورای مرکزی فراکسیون، برای بررسی طرح ها و لوایح مجلس و عملکرد دو سال گذشته مجلس نهم و نیز بررسی طرح ها و لوایح پیش رو تشکیل شده بود، وی در این جلسه گزارشی به شورای مرکزی فراکسیون ارائه کرد که در نهایت مقرر شد که این کارگروه با همکاری مرکز پژوهش ها و معاونت قوانین مجلس و هیئت رئیسه کمیسیون ها، طرح ها و لوایح اولویت دار را برای دو سال آینده کاری مجلس، تعیین کرده و به شورای مرکزی فراکسیون ارائه کنند.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس در ادامه تأکید کرد: در بخش دیگری از این جلسه، آخرین وضعیت طرح ها و لوایح تقدیمی دوره نهم مجلس از ۷ خرداد ۹۱ تا ۱۹ خرداد امسال مورد بررسی که در مجموع ۴۴۴ طرح و لایحه گزارش شد که ۳۱۷ عدد آن طرح و ۱۲۷ عدد آن نیز لایحه است.

نعیمی رز خاطر نشان کرد: در این جلسه، نظرات مشترک کمیسیون های مجلس، مرکز پژوهش ها و معاونت قوانین مجلس در مورد طرح ها و لوایح دارای اولویت رسیدگی با ۳ قسمت برآورد شد که به " اولویت های موضوعی "، " اولویت های داخل صحن " و " اولویت های مورد نظر کمیسیون ها " اختصاص یافت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار