|
|
کدخبر: ۱۷۰۵۲۸

معاون وزیر ارشاد در کمیسیون فرهنگی اعلام کرد:

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات اخیر رئیس جمهور در نقد ممیزی کتاب گفت: معاون فرهنگی وزیر ارشاد اعلام کرد که ممیزی کتاب طبق روال گذشته وجود دارد اما اگر اظهارات رئیس جمهور در وزارت ارشاد عملیاتی شود مجلس وارد عمل خواهد شد.

نصرالله پژمان فر در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی مهر با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور در افتتاحیه نمایشگاه کتاب مبنی بر عدم نیاز ممیزی گفت: کمیسیون فرهنگی درخصوص این موضوع به رئیس جمهور تذکر داد و امیدواریم رویکرد عملیاتی در وزارت ارشاد در این خصوص شکل نگیرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اظهارات اخیر رئیس جمهور نگرانی هایی را برای نیروهای متعهد ایجاد کرده و موجب خیز جریان های منحرف در راستای انتشار برخی مطالب و مشوش کردن اذهان عمومی شده است.

وی با تاکید بر اینکه لغو ممیزی خلاف صریح نص قانون است و مجری حق ندارد قانون را نادیده بگیرد گفت: با وزیر ارشاد هنوز در این خصوص صحبتی نداشتیم اما معاون فرهنگی وزیر ارشاد در کمیسیون اعلام کرده که ممیزی کتاب طبق روال گذشته وجود دارد و مواردی از کتاب های مشکل دار نیز با مذاکره تصحیح شدند.

به گزارش مهر رئیس جمهور در جلسه افتتاح نمایشگاه کتاب از وجود مییزی انتقاد کرده و وجدان عمومی را مهمترین مجمع ممیزی اعلام کرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار