|
|
کدخبر: ۱۷۰۵۸۰

سردار سلامی:

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر این که تحریم های دشمنان هیچ تأثیری در روند توسعه ای کشور نداشته است، گفت: این تحریم ها سبب شد تا ملت کشور به رشد و توسعه بیشتر دست پیدا کند.

به گزارشخبرگزاری فارساز استان البرز، سردار حسین سلامی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه استان البرز تأکید کرد: دشمنان بر این تلاش هستند تا با سنگ اندازی و مانع تراشی، کشور را با بحران مواجه کنند اما مسئولان و ملت آگاه ایران اسلامی با پشتکار و پیروی از دستورات مقام معظم رهبری در برابر هجمه های دشمنان ایستادگی کرده و با صبر و مقاومت و تلاش تمامی توطئه های دشمنان را از بین بردند و کشور را به رشد و شکوفایی بسیار بالایی رساندند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که زمانی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، دشمن در بدترین شرایط هم گمان نمی کرد، روزی این انقلاب و اسلام در ایران بتواند خاری در چشم دشمنان و سدی در برابر استکبار طلبی آنان شود، افزود: دشمنان هر چه تلاش کنند هرگز قادر نخواهند بود که در برابر آرمان های ملت ایران ایستادگی کنند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در جنگ تحمیلی همه قدرت های جهان و حتی کشورهایی که با هم ضد بودند، در یک برنامه از پیش تعیین شده باهم متحد شده و علیه کشورمان صف آرایی کردند و با ترور شخصیت های برجسته در نظر داشتند تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

سلامی گفت: اما این اقدامات شوم دشمنان نیز نتیجه ای نداشت و آنان هرگز نتوانستند به اهداف خود برسند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود انقلاب ما را مبتنی بر منطق وحی و لایت فقیه دانست و اظهار کرد: با وجود دشمنی ها، تحریم، دیپلماسی خصمانه و غیرمنطقی اما میهن ما به برکت ولایت مطلقه فقیه در تمامی عرصه ها با تشخیص سره از ناسره توانسته است از سختی ها عبور کند.

سردار سلامی رسیدن ایران به فناورهای گوناگون را نتیجه تلاش و اعتماد کشور به جوانان دانست و افزود: امروز کشور ایران اسلامی توانسته بر پایه دانسته ها و دانش خود به فناوری های روز دنیا دست پیدا کند.

وی تأکید کرد: در این راستا دشمنان از این همه شکوفای و رشد ایران در عرصه های مختلف در هراس است لذا با دسیسه سازی در بحثانرژی هسته ای و با ترور دانشمندان در نظر دارد تا کشور را به انزوا بکشاند.

این مسئول ادامه داد: اما ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با ولایتمداری و اطاعت از فرامین ایشان هرگز به دشمنان اجازه نخواهد داد که به اهداف شوم خود برسند.

در این مراسم سردارعلی استاد حسینی به عنوان فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز معرفی شد و از زحمات سردار بهرام حسینی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام / ۲۳۰۲ / صا۴۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار