|
|
کدخبر: ۱۷۰۶۷۵

جعفری به فارس خبر داد

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات طرح سنجش و پذیرش دانشجو در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری خانه ملت در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، در بیان جزئیات جلسه امروز کمیسیون متبوعش گفت که طرح یک فوریتی سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته وی کلیات طرح یک فوریت مذکور در جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به تصویب رسید و جزئیات طرح در جلسات آتی بررسی خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی ارائه گزارش از سوی رئیس جامعه المصطفی دیگر دستور کار امروز کمیسیون متبوعش عنوان کرد وگفت: رئیس جامعه المصطفی با حضور در جمع اعضاء به بیان اقدامات انجام شده پرداخت.

جعفری در ادامه تشریح جزئیات جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس گفت: در سال ۹۱ قانونی داشتیم که اگر آموزش و پرورش قصد برگزاری آزمونی را داشت باید اولویت را به شرکتی ها دهد اما اکنون بخش نامه ای در اینباره صادر شده که ظاهراً این مسئله را محدود کرده است که در این جلسه به بررسی این موضوع پرداختیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار