|
|
کدخبر: ۱۷۰۶۷۶

سیدحسن خمینی:

خبرگزاری تسنیم: حجت الاسلام سیدحسن خمینی گفت: اندیشه های امام(ره) راهبردهای آینده نظام است و تمرکز سیاست گذاری فعالیت های مربوط به حوزه امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی حائز اهمیت است.

به گزارش گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، پنجمین جلسه شورای سیاست گذاری مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام سیدحسن خمینی، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد، مددی رئیس این مرکز، فاطمه طباطبایی، حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور، حجت الاسلام طه هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد، ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری، رهنمای رودپشتی معاون برنامه ریزی دانشگاه آزاد، حجت الاسلام شوشتری، حمید انصاری و حجت الاسلام قلی زاده رئیس سازمان سما در دفتر امام(ره) در جماران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد یک ساله مرکز از سوی جواد مددی رئیس مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی و حجت الاسلام مرادی معاون علمی پژوهشی این مرکز ارائه شد.

حجت الاسلام سیدحسن خمینی نیز در سخنانی گفت: اندیشه های امام(ره) راهبردهای آینده نظام است و تمرکز سیاست گذاری فعالیت های مربوط به حوزه امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی حائز اهمیت است و برای اجرایی شدن این سیاست ها، همکاری تمامی بخش های دانشگاه من جمله بخش های فرهنگی، پژوهشی، علمی و غیره ضروری است.

حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد نیز با اشاره به اهداف مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی، تصریح کرد: طبق اساسنامه فعالیت این مرکز در زمینه اندیشه حضرت امام(ره) و فعالیت های فرهنگی است.

وی ورود جامعه علمی به تبیین علمی و پژوهشی اندیشه های حضرت امام(ره) را ضروری و این امر را در آشنایی نسل جوان با اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) مؤثر دانست.

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره نقش شورای سیاست گذاری این مرکز، گفت: برنامه ها در این شورا تدوین و تبیین می شود و مرکز هم موظف است در چارچوب تعیین شده فعالیت کند.

میرزاده با بیان اینکه برنامه های مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی را می توان در ظرف دانشگاه آزاد اجرا کرد، اظهار داشت: شورای سیاست گذاری این مرکز برنامه ها را تصویب می کند و پس از طی مراحل قانونی این سیاست ها ابلاغ و در دانشگاه آزاد اجرایی می شود.

وی با اشاره به سرعت بخشیدن به فعالیت های مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی، گفت: برای بهبود شرایط موجود درباره چارت و بودجه این مرکز مددی، رهنما، طه هاشمی، واشقانی فراهانی و حمید انصاری کمیسیونی را تشکیل دهند و پس از بحثو تبادل نظر در باره ساختار این مرکز و بودجه آن پیشنهادها در شورای سیاست گذاری مطرح می شود و بر همین اساس در مورد برنامه های این مرکز تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار