|
|
کدخبر: ۱۷۰۷۶۳

مولاوردی:

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده سیاست دولت تدبیر و امید در حوزه سیاست خارجی را گفت وگو و تعامل سازنده با جهان دانست.

به گزارشخبرگزاری فارسبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده بعد از ظهر امروز(یکشنبه) در دیدار با دوبینا هنری، رییس بخش استانداردهای سازمان بین المللی کار با اشاره به سیاست های عدالت محورانه دولت تدبیر و امید گفت: معاونت امور زنان و خانواده سعی دارد در چارچوب این رویکرد در بهبود وضعیت زنان در ایران گام های اساسی بردارد.

مولاوردی تقویت نهاد خانواده، جایگاه زنان در عرصه اجتماعی و استیفای حقوق شرعی و قانونی زنان و خانواده را از اهداف و برنامه های مرکز امور زنان دانست و اظهار کرد: ایجاد سازگاری میان مسئولیت های مختلف زنان اعم از خانوادگی و اجتماعی از دیگر وظایف این معاونت است تا زنان بتوانند با توانایی های خاص خود در حوزه های مختلف جامعه تاثیر گذار باشند.

وی افزود: از سوی دیگر معاونت امور زنان و خانواده در چارچوب عدالت محوری با در پیش گرفتن رویکرد عدالت جنسیتی برای ایجاد تعامل لازم میان نقش و حقوق زنان و مردان فعالیت می کند.

مولاوردی سیاست دولت تدبیر و امید در حوزه سیاست خارجی را گفت وگو و تعامل سازنده با جهان دانست.

خانم دوبینا هنری، رییس بخش استانداردهای سازمان بین المللی کار نیز در این دیدار با ارائه گزارشی در خصوص نوع فعالیت خود در سازمان ملل گفت: در سازمان ملل در خصوص دستیابی زنان به کار و فعالیت و حرفه در جوامع گوناگون نگرانی وجود دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار