|
|
کدخبر: ۱۷۱۰۲۵

شریف احمدیان در گفت وگو با فارس:

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با بیان اینکه خاتمی بدنبال تطهیر خود است، گفت: فتنه گران قصد دارند فضای دانشگاه را به سال ۷۸ برگردانند و برای دانشجویان حاشیه سازی و هزینه ایجاد کنند.

احسان شریف احمدیان دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارساظهار داشت: جنبش دانشجویی معتقد است ۲۴ خرداد ۹۲ نقطه عطفی بوده است تا مسئولین و قوه قضائیه درک کنند که مردم خواستار محاکمه سران فتنه هستند.

وی ادامه داد: تغییر دولت نباید باعثمحافظه کاری مسئولین شود چراکه ۲۴ خرداد پیام دموکراسی بود، درحالیکه سران فتنه ۴ سال پیش اصول دموکراسی و انتخابات را زیرپا گذاشتند و به همین خاطر باید محاکمه شوند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: این موضوع را هم باید بگویم که جنبش دانشجویی خاتمی را هم از سران فتنه می داند گرچه وی در حصر نباشد.

شریف احمدیان با تاکید بر اینکه فتنه گران همیشه بدنبال حاشیه سازی در دانشگاه ها بودند، گفت: همه ما می دانیم که یکی از دلایل پیشرفت های اخیر علمی کشور حاشیه امن دانشگاه ها بوده است اما فتنه گران قصد دارند فضای دانشگاه را به سال ۷۸ برگردانند و برای دانشجویان هزینه ایجاد کنند و بتوانند خود را تطهیر کنند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در پایان خاطرنشان کرد: ما دانشجویان اجازه نخواهیم داد روند پیشرفت علمی کشور متوقف شود و وزارت علوم هم باید نسبت به چنین اتفاقاتی در دانشگاه ها موضع گیری کند و اجازه چنین حاشیه سازی ها را ندهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار