|
|
کدخبر: ۱۷۱۰۲۶

حجت الاسلام گواهی در نشست خبری:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: سومین همایش پیشکسوتان روحانیون رزمنده و ایثارگر تهران بزرگ با حضور رئیس مجلس، نماینده ولی فقیه در سپاه و شهردار تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار دفاعیخبرگزاری فارس، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در نشست خبری که صبح امروز به منظور برگزاری سومین همایش پیشکسوتان روحانیون رزمنده و ایثارگر تهران بزرگ برگزار شد، اظهار داشت: ۸ سال دفاع مقدس باعثترس استکبار از ملت و انقلاب مان شده است.

وی افزود: اگر روح مقاومت در مردم ما نبود وضع کشورمان امروز به مراتب از کشورهای آسیب پذیری که آمریکا در آن حضور دارند، بدتر بود.

گواهی با بیان اینکه همه اقشار در دفاع مقدس حضور داشتند، اظهار داشت: روحانیت نیز یکی از این اقشار بود و نقش کلیدی در دفاع مقدس ایفا کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ تصریح کرد: ما ۵ هزار شهید روحانی در کشور داریم که نسبت به تعداد کل روحانیون در آن زمان رقم بالایی است. هیچ صنفی به میزان روحانیت در دفاع مقدس حضور نداشته است.

گواهی تاکید کرد: ۵۰۰ شهید و ۱۵۰۰ روحانی رزمنده در تهران شناسایی کرده ایم که البته قطعا میزان اصلی آنها بیش از این مقدار است.

وی با اشاره به برگزاری سومین همایش پیشکسوتان روحانی رزمنده و ایثارگر تهران بزرگ گفت: این گردهمایی ۱۸ اردیبهشت ماه در باغ موزه دفاع مقدس و با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه و محمدباقر قالیباف شهردار تهران برگزار می شود.

گواهی خاطرنشان کرد: در این مراسم ۵ روحانی شاخص معرفی شده و نمایشگاه نقش روحانیت در دفاع مقدس نیز در حاشیه این گردهمایی برپا می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در پایان با اشاره به ادامه فعالیت روحانیون در سپاه گفت: تیپ امام صادق(ع) کماکان در قم فعال است و ما در استان ها بسیج طلاب را داریم. همچنین شایان ذکر است که ۱۲ هزار طلبه بسیجی در تهران در ۷۵ پایگاه بسیج طلاب فعالیت می کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار