|
|
کدخبر: ۱۷۱۱۲۰

خبرگزاری تسنیم: جانشین ستاد آجا خطاب به مذاکره کنندگان هسته ای ایران با گروه ۵ + ۱ گفت: ای کسانی که مذاکره می کنید بدانید و متوجه باشید دفاع از خون شهدا باید در اولیت قرار گیرد و امنیت مملکت باید به دنبال تدبیری که شایسته مملکت باشد باید حاصل شود.

به گزارش خبرنگار دفاعیخبرگزاری تسنیم، امیر خرم طوسی جانشین ستاد آجا در مراسم تشییع و تدفین یک شهید گمنام ۲۰ ساله در دانشگاه فرماندهی ارتش(دافوس) با بیان اینکه حقیقتا الفبای جنگ را از شهدا آموخته ایم و باید به هوش باشیم که همواره از خون شهدا و دستاوردهایی که آن ها رقم زدند، دفاع کنیم، گفت: شهادت یک موهبت الهی است و کسانی که به هر عنوان به شهادت متصل بشوند بهترین مراتب را برای خود احراز خواهند کرد

وی ضمن تشکر از از فرماندهان و دانشجویان ارتش در برپایی مراسم تشییع شهید گمنام گفت: شهیدان ما پیام هایی برای خود، همسایگان و سایرین دارد؛ پیام شهیدان به دولت، ملت و دیگر کشورها این است که باید نه تنها هدف اصلی بزرگ شهیدان را فراموش نکرد بلکه باید در راه توسعه اهداف شهیدان گام برداشت.

جانشین ستاد آجا ادامه داد: یکی از ارزش هایی که شهیدان این مرزو بوم برای نظام ما رقم زده اند شعار معروف استقلال آزادی جمهوری اسلامی است لذا باید همواره در حال استقلال سیاسی و فرهنگی حرکت کنیم و آن ها را پاس بداریم.

امیر خرم طوسی با بیان اینکه معنای آزادی حفظ اقتدار و عدم وابستگی به قدرت ها و دیگر کشورهاست، اظهار داشت: مانشان داده ایم که حرکتمان هممیشه با اتکا بر قدرت لایزال الهی بوده است. اینکه امروز این شهید را در یک محیط علمی - آموزشی تشییع و خاکسپاری می کنیم به این معنی است که باید علم را یاد بگیریم. اگر در دوران جنگ به سلاح نظامی مسلح بودیم اکنون باید به سلاح ایمان و علم مجهز باشیم و از تجهیزات زمان بهره مند بشویم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به پیام شهدا به دشمنان و معاندان با نظام و انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: همه ملت با شهدا و آرمان های آن ها پیمان بسته اند تا از تمامیت ارضی و نظام دفاع کنند و مردم به برکت خون شهدا در آنان قدم بر می دارند و هرگز اجازه طراحی توطئه را به دشمنان نخواهند داد.

جانشین ستاد آجا بر همین اساس خاطرنشان کرد: زنان و مردان و در یک کلمه آحاد مردم پشت ولایت فقیه و زیر پرچم رهبری رهبر معظم انقلاب قرار دارند و همیشه و در هر حالتی از نظام دفاع خواهند کرد و مطمئن باشید تا زمانی که ما این بینش را داشته باشیم کسی جرأت نمی کند علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توطئه کند.

امیر خرم طوسی در بخش پایانی سخنانش به موضوع مذاکرات هسته ای ایران با گروه ۵ + ۱ اشاره و خطاب به مذاکره کنندگان اظهار داشت: ای کسانی که مذاکره می کنید، بدانید و متوجه باشید دفاع از خون شهدا باید در اولویت قرار گیرد و امنیت مملکت باید به دنبال تدبیری که شایسته مملکت باشد، باید حاصل شود و در این بین ارزش هایی که شهدا آفریده اند یعنی دفاع از تمامیت ارضی و ولایت فقیه در صدر توجهیات شما عزیزان قرار گیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار