|
|
کدخبر: ۱۷۱۱۲۱

میرکاظمی در گفت وگو با تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: گزارش هایی به این کمیسیون رسیده که در آنها، مطالبی نسبت به مقاطع مختلف درباره تخلفات شرکت های صوری در شرکت تاسیسات دریایی مطرح شده و ما در حال رسیدگی به آنها هستیم.

مسعود میرکاظمی رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: برخی افراد در گذشته در شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی بودند که به علت تخلفاتی که داشتند، آنها را برکنار کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر این نگرانی وجود دارد که این تیم به شرکت تاسیسات دریایی مجددا برمی گردند و در حال حاضر این شبهه وجود دارد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: گزارش هایی به این کمیسیون رسیده که در آنها، مطالبی نسبت به مقاطع مختلف و تخلفات شرکت های صوری در شرکت تاسیسات دریایی مطرح شده که ما در حال رسیدگی به آنها هستیم.

میرکاظمی درخصوص تخلفاتی که در تاسیسات دریایی رخ داده، تصریح کرد: برخی افراد شرکت هایی تاسیس کردند و یا در آنها سهام دار بودند که پروژه ها را به همین شرکت ها یعنی شرکت های خودشان واگذار می کردند و از این طریق سودهای کلانی به جیب زدند.

وی در ادامه گفت: در خصوص این موضوع سوالاتی طرح شده که باید مسئولان به آنها پاسخ دهند. یکی یکی سوالات در این زمینه مطرح می شود و امیدواریم با پاسخ ها، نیازی به تحقیق و تفحص نداشته باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار