|
|
کدخبر: ۱۷۱۱۴۹

در جلسه رهروان با جهانگیری مطرح شد؛

به گفته یک عضو فراکسیون رهروان تعدادی از نمایندگان در جلسه امروز با معاون اول رییس جمهور پیشنهاد حذف دهک های پر درآرمد را به جهانگیری داده اند و وی اعلام کرده است که این مساله را بررسی می کنیم.

بهروز نعمتی عضو فراکسیون رهروان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اشاره به جلسه امروز این فراکسیون با تعدادی از اعضای دولت گفت: در این جلسه مفصل درباره یارانه ها تاثیر آن در تولید، زیر ساخت ها و حوزه سلامت بحثشد.

وی گفت: جهانگیری در این جلسه اعلام کرد ما قبلا با نمونه گیری هایی که انجام دادیم متوجه شدیم که تعداد کثیری از جمعیت برای دریافت یارانه ثبت نام می کنند بنابراین انتظار این تعداد ثبت نامی را داشتیم.

به گفته نعیمی تعدادی از نمایندگان حاضر در این جلسه پیشنهاد حذف دهک های پردرآمد را بر اساس اظهارات طیب نیا مبنی بر شناسایی ۱۰ میلیون افراد پر درآمد داده اند.

نعمتی ادامه داد: جهانگیری در واکنش به این پیشنهاد نمایندگان مخالفت و موافقتی نکرد و گفته است که بر مبنای این شناسایی بررسی ها را انجام می دهیم و تصمیم می گیریم.

به گزارش مهر صبح امروز دوشنبه اعضای فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت میزبان جهانگیری، ظریف، آخوندی و ربیعی در مجلس شورای اسلامی بودند و در این جلسه درباره هدفمندی یارانه ها و مفاسد اقتصادی بحثشده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار