|
|
کدخبر: ۱۷۱۲۰۶

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بجنورد:

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیروی زمینی ارتش در بجنورد گفت: انتقال پادگان از شهرها در اولویت کار ارتش جمهوری اسلامی قرار دارد و خوشبختانه در برخی استان ها به خوبی پیش می رود.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازبجنورد، امیر احمدرضا پوردستان در جمع پرسنل ارتش خراسان شمالی، اظهار کرد: ابتدای این تصمیم در برخی استان با مقاومت رو به رو شد اما خوشبختانه با همکاری مجلس و دولت این طرح به سرانجام رسید.

وی تصریح کرد: فاز نخست انتقال پادگان در خراسان شمالی امروز در سه ساختمان آسایشگاه، انبار و مرکز ستاد انجام شد، این طرح همزمان در زمان سفر مقام معظم رهبری در مهرماه سال ۹۱ شروع و امروز به طور کامل انجام شد.

امیر پوردستان خاطرنشان کرد: اینکه نیروهای ارتش خراسان شمالی بلافاصله پس از دستور مقام معظم رهبری طرح انتقال این پادگان را اجرا کردند نشان از اراده بالای آنها برای انجام این کار را داشت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: انتقال پادگان از شهرها در اکثر استان ها به خوبی و با موفقیت و بدون مشکل در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه ۸۵ تعاونی مسکن در کشور راه اندازی شده است، تاکید کرد: مسکن و خدمات رفاهی از دیگر اولویت های نیروی زمینی ارتش است که با هدف بالا بردن روحیه کارکنان ارتش انجام می شود.

امیر پوردستان گفت: همچنین ۲۴بیمارستان تخصصی در کشور احداثشده که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قول تجهیز آن را داده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: ساخت و احداثبیمارستان های منطقه ای نیز جزو اولویت های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام / آ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار