|
|
کدخبر: ۱۷۱۲۵۱

نادران در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در شان رئیس قوه مجریه و وزرا نیست که اینگونه با انتقادها برخورد کنند و باید سعه صدر آنها بیشتر از این حرف ها باشد.

الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، درباره برخورد دولت با منتقدانش، گفت: نقد را همه نهادهای حکومتی باید بپذیرند، اما برای مجریان، مُرجح است که بیشتر از سایر افراد نسبت به نقد سعه صدر داشته باشند.

وی ادامه داد: در این زمینه روایت هم داریم که کسی که می پذیرد مدیر اجرایی شود، باید انتقادات را هم پذیرد و سعه صدر بالایی داشته باشد حتی اگر منتقدین حرف های غیرمنطقی، غیرعقلایی و غیرکارشناسی بزنند، مسئولان اجرایی این انتقادات را بپذیرند و پاسخ معقولی به آنها بدهند و تحمل داشته باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: در این صورت افرادی که حرف های بی ربط می زنند، نزد مردم بی آبرو می شوند اما وقتی اجازه انتقاد نمی دهند، حق و باطل با هم می سوزد.

نادران همچنین اظهار داشت: به نطر بنده در شان رئیس جمهور و وزرایش نیست که اینگونه با انتقادها برخورد کنند، باید سعه صدر آنها بیشتر از این حرف ها باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار