|
|
کدخبر: ۱۷۱۲۵۳

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس:

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: لازمه تحقق خواسته های مقام معظم رهبری درزمینه اقتصاد مقاومتی پایان پروژه های توسعه میدان گازی پارس جنوبی است که مجلس در این زمینه به وزارت نفت کمک می کند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازبوشهربه نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس‏، محمدعلی پورمختار در عسلویه اظهار کرد: با نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و ضرورت های اقتصادی کشور ما باید با سرعت بیشتر و تزریق منابع ارزی و ریالی برای راه اندازی فازهای باقیمانده پارس جنوبی تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: مشکلات، تنگناها و گره های اقتصادی موجود در مسیر پیشرفت پروژه های پارس جنوبی در کمیسیون اصل ۹۰ مورد بررسی قرار می گیرد

پورمختار افزود: کمیسیون اصل نود مجلس به عنوان یک نهاد نظارتی می تواند در برطرف کردن مشکلات پارس جنوبی به صنعت نفت کمک شایانی بکند. رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توانمند سازی نیروها و پیمانکاران داخلی در صنعت نفت بیان کرد: توجه به نیروها و پیمانکاران داخلی می تواند مسیر را برای خودکفایی کشور در عرصه صنعت نفت و گاز تسهیل کند.

وی افزایش سهم صندوق توسعه ملی و وزارت نفت در بودجه سال جدید را از مهمترین برنامه های حمایتی مجلس از دولت و بویژه وزارت نفت به منظور برداشت و صیانت از میادن مشترک نفت و گازی برشمرد و گفت: اهتمام و تعامل سازنده مجلس و دولت می تواند مسیر را برای پیشرفت ایران اسلامی هموار سازد.

رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر یکروزه کمیسیون اصل نود مجلس به پایتخت انرژی کشور نیز گفت: تلاش های صورت گرفته در این منطقه عظیم صنعتی و اقتصادی ستودنی است و جا دارد تا از تدابیر و تلاش های وزیر و مدیران پرتلاش صنعت نفت درتوسعه این میدان عظیم گازی تقدیرکرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار