|
|
کدخبر: ۱۷۱۲۸۴

آخرین جزئیات از جلسه امروز شورای منتخبان دانشگاه تهران /

خبرگزاری تسنیم: ۶ گزینه ریاست دانشگاه تهران با حضور در جلسه بعدی شورای منتخبان دانشگاه تهران، برنامه های خود را برای مدیریت این دانشگاه اعلام می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، اولین جلسه اعضای شورای منتخبان دانشگاه تهران برای انتخاب رئیس این دانشگاه با حضور ۵۱ عضو این شورا و رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ساعت ۱۰ صبح امروز در این دانشگاه آغاز شد و ۴ ساعت به طول انجامید.

در این جلسه پس از انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورا و سخنرانی وزیر علوم، اعضای شورا ۱۲ گزینه را برای ریاست دانشگاه تهران مطرح کردند که در نهایت پس از رای گیری ۶ گزینه به عنوان گزینه های اصلی ریاست دانشگاه تهران انتخاب شدند.

براساس پیگیری های خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم،محمدحسین امید سرپرست فعلی دانشگاه تهران، رحیمیان و نیلی احمد آبادی از دانشکده فنی دانشگاه تهران از جمله ۳ گزینه مطرح شده برای ریاست دانشگاه تهران هستند.

قرار است ۶ گزینه منتخب با حضور در دومین جلسه شورای منتخبان دانشگاه تهران که قرار است روز پنجشنبه این هفته ۱۸ اردیبهشت برگزار شود، حضور پیدا کرده و برنامه های خود را برای مدیریت این دانشگاه اعلام کنند.

براساس آخرین تصمیمات اخذ شده، اعضای شورای منتخبان پس از شنیدن برنامه های ۶ گزینه ریاست دانشگاه تهران، در نهایت با انجام رای گیری ۳ گزینه را برای تصمیم گیری نهایی و انتخاب رئیس دانشگاه تهران انتخاب می کرده و به وزیر علوم معرفی می کنند تا فرجی دانا از میان ۳ گزینه رئیس قطعی دانشگاه تهران را انتخاب کند.

همچنین براساس تصمیمات اخذ شده، قرار است تنها اعضای هیئت رئیسه شورای منتخبان دانشگاه تهران پس از رای گیری اسامی ۳ گزینه نهایی را در اختیار داشته باشند و به وزیر علوم معرفی کنند.

به گزارش تسنیم، وزیر علوم در این جلسه به اعضای شورا تاکید کرده برای جلوگیری از حاشیه سازی و ایجاد آرامش و عدم سوء استفاده احتمالی، اسامی گزینه های احتمالی به هیچ عنوان از طریق اعضای شورا به بیرون از جلسه منتقل نشود.

گزارش کاملخبرگزاری تسنیماز اولین جلسه شورای منتخبان دانشگاه تهران را دراینجابخوانید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار