|
|
کدخبر: ۱۷۱۳۰۱

مصری در گفتگو با مهر:

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا که برخی نمایندگان از طرح سوال خود از وزرا انصراف دادند، مجلس فردا فقط میزبان وزرای خارجه و مسکن خواهد بود.

عبدالرضا مصری، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با اشاره به جلسه عصر امروز هیئت رئیسه مجلس گفت: در جلسه امروز هیئت رئیسه پیرو موضوعات مختلفی از جمله موضوعات داخلی و دستورکارهای صحن علنی بحثو گفتگو شد.

وی با اشاره به جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی افزود: قرار بود تعدادی از وزرا برای پاسخ به سوال نمایندگان در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس حاضر شوند اما به دلیل آنکه برخی نمایندگان از طرح سوال خود از وزرا انصراف دادند مجلس در جلسه علنی فردا فقط میزبان وزرای امور خارجه و مسکن، راه و شهرسازی خواهد بود.

نماینده مردم کرمانشاه ادامه داد: قرار است سوال ۴ نماینده از وزیر خارجه و سوال ۲ نماینده از وزیر راه پرسیده شود، اما آیین نامه داخلی مجلس این اجازه را می دهد که سوال مشترک چند نماینده از یک وزیر یک جا طرح شود.

مصری گفت: براساس آیین نامه داخلی مجلس برای طرح سوال مشترک ۴ نماینده از وزیر خارجه زمان بیشتری در مجلس صرف خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس همچنین درباره برگزاری جلسه علنی دوشنبه هفته آینده در مجلس گفت: این مسئله در جلسه امروز هیئت رئیسه مطرح شد تا به دلیل تعطیلی رسمی روز سه شنبه، مجلس در روز دوشنبه جلسه علنی داشته باشد اما این پیشنهاد هنوز مصوب نشده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار