|
|
کدخبر: ۱۷۱۳۳۱

حبیبی در دیدار با خانواده شهید مطهری:

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: تمام خصوصیات شهید مطهری دارای امتیازات ویژه و ممتاز و بی نظیر بود.

به گزارش حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، دبیرکل، دبیر اجرایی، جمعی از اعضای شورای مرکزی و اعضای حزب موتلفه اسلامی در سال روز شهادت آیت الله شهید مرتضی مطهری با خانواده آن شهید دیدار کردند.

محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه در این دیدار در ابتدا ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و مرحومین حزب موتلفه اسلامی، گفت: تمام خصوصیات شهید مطهری دارای امتیازات ویژه و ممتاز و بی نظیر بود. شهید مطهری همواره در طول زندگی پر برکت خود نفاق و منافقین را می شناخت.

وی ادامه داد: شهید مطهری، سازمان منافقین را به خوبی می شناختند و شهید مطهری شهید راه مبارزه با نفاق شد.

دبیرکل حزب موتلفه تصریح کرد: خطر حضور منافقین همواره احساس می شود. کسانی که تجدید نظر طلب بوده و در ظاهر با انقلاب و اسلام دشمنی ندارند اما در باطن از سوی دشمنان نظام تقویت شده و هدف شان ضربه به انقلاب اسلامی است.

حبیبی در ادامه با اشاره به بعد مبارزاتی شهید مطهری، اظهار داشت: در حوادثپس از ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ که رژیم منحوس پهلوی مطمئن شده بود که تا ده ها سال دیگر کسی جرات عرض اندام در مقابل آن ها را ندارد و بسیاری از مبارزین مایوس و مرعوب شده بودند، شهید مطهری در آن زمان به نکته ای اشاره می کنند که باید برخی از سران رژیم ستمشاهی را به خاک افکند تا جو رعب و ترس از بین رود و این مساله نشان می دهد شهید مطهری موقع شناسی دقیق بودند.

دبیرکل حزب موتلفه تاکیدکرد: پرداختن به ابعاد فقهی، فلسفی و علمی شهید مطهری جزو ضروریات است اما کافی نیست بلکه آیت الله شهید مطهری مبارزی بودند که مبارزه خود را همواره با موازین شرعی انجام می دادند و در این زمینه وسواس خاصی داشتند.

همچنین در این دیدار اسدالله بادامچیان نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه نیز به بیان خاطراتی از شهید مطهری در حزب موتلفه اسلامی و کمیته استقبال از امام خمینی(ره) پرداخت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار