|
|
کدخبر: ۱۷۱۳۳۲

آقامحمدی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مستند من به سوابق انقلابی رئیس جمهور را به تصویر کشیده است؛ آیا گفتن سوابق انقلابی رئیس جمهور بد است؟

ابراهیم آقامحمدی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه مستند " من روحانی هستم " را دیده ام، گفت: بنده در این مستند هیچ موردی که قابل پیگرد قضایی باشد، ندیدم.

وی ادامه داد: این مستند به سوابق انقلابی رئیس جمهور را به تصویر کشیده است؛ آیا گفتن سوابق انقلابی آقای روحانی و اینکه در زمان پهلوی در مسجد ارک علیه طاغوت سخنرانی کرده و از امام و انقلاب و ولایت فقیه سخن گفته، بد است؟ اینکه در زمان سربازی در دوران طاغوت با طاغوتیان برخورد کرده بود، بد است؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به موضوع مک فارلین، خاطرنشان کرد: این مستند ماجرای مک فارلین را هم طبق خاطرات آقای هاشمی روایت می کند و اگر در صحت این موضوع مشکلی وجود دارد، آقای هاشمی باید خاطراتش را تعطیل کند.

آقامحمدی تصریح کرد: در این مستند غیر از سخنان خود روحانی و یا خاطرات هاشمی رفسنجانی و امثال آن، چیز دیگری ذکر نشده و بدون منبع موضوع نیامده است.

وی با بیان اینکه بنده یک بار " من روحانی هستم " را دیدم و یک بار دیگر هم قصد دارم آن را ببینم، اظهار داشت: به نظرم رئیس جمهور نباید علیه این مستند موضع بگیرد، چراکه سوابق انقلابی وی را به خوبی نمایش داده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار