|
|
کدخبر: ۱۷۱۴۵۷

پیشنهاد آمریکا به ایران و روسیه، لانه مار در ۴هزار کیلومتری ایران، مصلحی: به احمدی نژاد گفتم مشایی را در پستو بگذارید، پول مفت، فوتبال مفت، جزئیات توافق ایران خودرو با پژو از پربحثترین اخبار خبرگزاری فارس در ۱۵ اردیبهشت محسوب می شود.

به گزارشخبرگزاری فارس، پر بحثترین اخبارخبرگزاری فارسدر تاریخ ۱۵/۰۲ / ۹۲ به شرح زیر است:

پیشنهاد آمریکا به ایران و روسیه / اسد در قدرت بماند اما بدون برگزاری انتخابات

یک مسئول اروپایی با بیان اینکه «شکی نیست بشار اسد در قدرت باقی می ماند» و غرب نتوانست وی را از قدرت کنار بزند، فاش کرد مسئولان آمریکایی در آستانه نشست «ژنو ۲» به ایران و روسیه پیشنهاد دادند اسد در قدرت بماند اما انتخابات برگزار نکند.

لانه مار در ۴هزار کیلومتری ایران

جزیره دیه گو گارسیا پس از تحولات اواخر دهه ۷۰ میلادی در ایران و اشغال افغانستان توسط ارتش سرخ شوروی به شدت تجهیز شده و امروز پایگاهی برای پیشرفته ترین بمب افکن ها و سامانه های راداری و الکترونیک ارتش آمریکاست.

مصلحی: به احمدی نژاد گفتم مشایی را در پستو بگذارید

مصلحی درباره دیدار خصوصی خود با احمدی نژاد گفت: یکی از حرف هایم به احمدی نژاد این بود که مرید و مریدبازی هم حدی دارد و مشایی را هر مقامی دارد باید در پستو بگذارید.

فیلم / پول مفت، فوتبال مفت / نارضایتی مردم از هزینه کرد بیت المال برای بازیکنان فوتبال

نمایش ضعیف بازیکن های تیم های مطرح لیگ برتر در قبال دریافت مبالغ هنگفت از بیت المال، موجی از نارضایتی را در بین اقشار مختلف مردم به وجود آورده است.

جزئیات توافق ایران خودرو با پژو / بازگشت پژو با ۲ محصول جدید

مدیرعامل شرکت ایران خودرو با تشریح جزئیات جلسه ۱۰ ساعته با مدیر عامل شرکت پژو، گفت: در این جلسه مقرر شد دو محصول جدید بر روی پلت فرم های مختلف از محصولات شرکت پژو در ایران تولید شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار