|
|
کدخبر: ۱۷۱۴۶۸

به میزبانی پاستور

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت رئیسه مجلس از برگزاری نشست مشترک دولت و مجلس در خرداد ماه خبر داد و گفت: زمان دقیق این نشست هنوز مشخص نیست اما به طور قطع در خرداد ماه و به میزبانی دولت برگزار می شود.

ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیماز برگزاری نشست مشترک دولت و مجلس طی ماه های آینده خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، قرار است نشست مشترک دولت و مجلس در خرداد ماه و حدودا دو ماه آینده برگزار شود.

وی افزود: قرار است در نشست مشترک دولت و مجلس در مورد مسائل جاری روز کشور از جمله موضوعات اقتصادی و نیز نحوه اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها مباحثی مطرح شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه زمان دقیق برگزاری نشست مشترک دولت و مجلس هنوز مشخص نیست، تأکید کرد: قرار است پس از هماهنگی های لازم با دولت، زمان دقیق این نشست در یکی از جلسات هیئت رئیسه پارلمان مشخص شود.

صادقی خاطر نشان کرد: سومین نشست مشترک دولت یازدهم و مجلس نهم به میزبانی دولت و در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار می شود. این نشست در راستای نشست های عادی دولت و مجلس است و موضوع خاصی نیست.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، دومین نشست مشترک دولت و مجلس در تاریخ نهم بهمن سال گذشته و به میزبانی مجلس برگزار شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار