|
|
کدخبر: ۱۷۱۴۸۱

شوهانی در گفت وگو با تسنیم تشریح کرد

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم ایلام در مجلس، برنامه های سفر یک روزه رئیس جمهور به این استان را تشریح کرد.

احمد شوهانی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان ایلام در روز چهارشنبه هفته جاری، گفت: فعلا قرار بر این شده که سفر رئیس جمهور به استان ایلام به صورت فشرده و یک روزه باشد.

وی ادامه داد: بنا بر این است که برنامه رئیس جمهور از صبح در بدو ورود با استان تا ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه ادامه داشته باشد و اگر تا این زمان، برنامه ها به اتمام نرسید، به روز دوم منتقل شود اما تاکنون برنامه این است که چهارمین سفر رئیس جمهور یک روزه و تا ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه یکسره ادامه داشته باشد.

نماینده مردم ایلام در مجلس تصریح کرد: قرار است که رئیس جمهور ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه وارد ایلام شود و پس از آن در ورزشگاه تختی در جمع اقشار مختلف مردم سخنرانی کند.

شوهانی با بیان اینکه افتتاح و یا بازدید از پروژه ای در برنامه رئیس جمهور قرار ندارد، افزود: دیدار با منتخبین و نخبگان، شرکت در همایش توسعه و سرمایه گذاری و همچنین جلسه شورای اداری استان و در پایان نیز، حضور در نشست خبری در برنامه چهارمین سفر استانی رئیس جمهور گنجانده شده است.

وی با بیان اینکه درخواست داده ایم تا مهران منطقه آزاد شود، گفت: تاکنون رئیس جمهور این درخواست را نپذیرفته ولی امیدواریم با سفر وی و مشاهده منطقه از نزدیک و برقراری امنیت کامل در آنجا، مهران را منطقه آزاد اعلام کند، این کار نیاز به بودجه و اعتبار هم ندارد.

نماینده مردم ایلام در مجلس خاطرنشان کرد: موضوع تردد انفرادی از مرز مهران را هم جزو برنامه ها آوردیم که احتمالا انجام خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار