|
|
کدخبر: ۱۷۱۵

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی، از تدوین طرح جامع این واحد آموزشی به منظور دستیابی به اهداف پیش بینی شده یک دهه آینده این دانشگاه خبر داد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از دانشگاه آزاد اسلامی آمل، فاضل لاریجانی در جلسه کارگروه آموزشی تدوین طرح جامع دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی، اظهارکرد: تدوین طرح جامع دانشگاه چهار کار گروه آغازشده و کارگروه آموزشی، کارگروه پژوهشی و کارگروه های اداری و کالبدی در همین راستا شروع به کارکرده است.

وی با بیان اینکه انتظار نداریم در یک یا دوجلسه کار این کار گروه ها به اتمام برسد، افزود: انتظار است در خروجی کارگروه آموزشی با تکیه بر نقطه نظرات اساتید وصاحب نظران چشم انداز آموزشی جداول وضعیت موجود واولویت ها تا ۱۰سال آینده مشخص شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی، بر توجه به اولویت های مختلف در تبیین سند چشم انداز و طرح جامع دانشگاه تاکید کرد و ادامه داد: یک اولویت مهم که می تواند مورد توجه قرار گیرد توجه به منابع مالی متفاوت است.

لاریجانی تصریح کرد: در ماموریت ها باید این موضوع دیده شود که دانشگاه در چه عرصه ای می خواهد قطب شود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه در تبیین طرح جامع همه اولویت ها دیده شود، یادآورشد: توجه به نانو و بایو تکنولوژی در این چشم انداز علمی مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار