|
|
کدخبر: ۱۷۱۵۲۵

ظریف در صحن علنی مجلس:

خبرگزاری تسنیم: وزیر امورخارجه گفت: خوشحالم که در طول ۸ ماه گذشته بیش از هر وزیر خارجه در طول تاریخ انقلاب در مجلس حاضر می شوم.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه صبح امروز سه شنبه در صحن علنی مجلس و در پاسخ به سوال نقوی حسینی در خصوص اظهارات وی درباره قدرت موشکی دشمنان انقلاب، با بیان اینکه سوال و نظارت نمایندگان حق آنهاست و پاسخ گویی در چارچوب منافع ملی وظیفه بنده و سایر همکاران در دولت است، گفت: حساسیت نمایندگان محترم مجلس نسبت به وزارت خارجه نشان دهنده اهمیت کارهای این وزارتخانه است که خود جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: بنده خوشحالم که در طول ۸ ماه گذشته بیش از هر وزیر خارجه در طول تاریخ انقلاب در مجلس حاضر می شوم. حضور مداوم در کمیسیون امنیت ملی و ۲ بار حضور در صحن علنی مجلس را در کارنامه ام در ۸ ماه گذشته داشته ام.

وزیر امورخارجه با بیان اینکه خداوند را سپاسگزارم که به برکت هوشمندی و پایمردی مردم و در سایه هدایت مستمر رهبری و تدبیر و درایت ریاست جمهوری امروز سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران با ارائه منطق گفتمان اصیل انقلاب اسلامی که همان گفتمان امام راحل و رهبری پیش می رویم تمامی مواضع ما عین مواضع امام و رهبری است، گفت: گفتمان ما، گفتمان صلح طلبی همراه با تسلیم ناپذیری، گفتمان تعامل سازنده همراه با عزت، گفتمان همراه با هدایت همراه با مصلحت جهان و ابنای بشری است و با موفقیت مسیر پیشرفت و روشنگری را پیش می رود.

ظریف خاطر نشان کرد: امروز پیشرفت انقلاب خوشحالی دوستان انقلاب را به همراه دارد و دوستان انقلاب و ایران در همه جا خوشحال هستند و به خاطر جمهوری اسلامی ایران سربلند و عرصه به دلیل برنامه های سیاست خارجی بر بدخواهان مردم و انقلاب تنگ شده است و سرمایه های کلان و رویاهای باطل و خطرناک باطل شده است.

وی با بیان اینکه در این مسیر پرفراز و نشیب به لطف الهی و به دعای مسئولان و همدلی و همبستگی مردم و راهنمایی های نمایندگان محترم دل بسته ایم گفت: امروز با همین رویکرد در مجلس حاضر شده ام تا به سوالاتی که در کمیسیون پاسخ داده بودم را در صحن علنی مجددا پاسخ دهم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار