|
|
کدخبر: ۱۷۱۵۵۴

خبرگزاری تسنیم: کریمی قدوسی از پاسخ های وزیر خارجه به سوال جمعی از وکلای ملت درباره هولوکاست قانع شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، بررسی ۴ مورد سوال مشترک جمعی از نمایندگان مجلس از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در جلسه علنی صبح امروز مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

۴۶ تن از نمایندگان مجلس در سوالی از ظریف پرسیده بودند که علت انفعال شما در موضوع رژیم حرام زاده اسرائیل و هولوکاست چیست؟

همچنین در سوال ۲۳ نفر از وکلای ملت از وزیر امور خارجه آمده بود که مستندات تاریخی شما در خصوص تأیید دروغ هولوکاست در دولت راستگویان چیست؟

علت عدم حمایت شما از پیشرفت های دفاعی ایران و جلوگیری از سفر هیئت های کارشناسی کشورهای دیگر در جهت توسعه توان موشکی به ایران، سوال ۵ نفر از نمایندگان مجلس بود که از محمدجواد ظریف پرسیده شده بود.

حمید رسایی نماینده مردم تهران از ظریف پرسیده بود که علت مواضع خفت بار شما در دانشگاه تهران در مورد قدرت نظامی آمریکا و ضعف سیستم دفاعی جمهوری اسلامی ایران چیست؟

در جلسه علنی صبح امروز مجلس جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از دیگر نمایندگان سوال کننده این ۴ مورد سوال را از وزیر امور خارجه پرسید و جواد ظریف نیز با قرار گرفتن پشت تریبون مجلس به این سوالات پاسخ داد در نهایت نمایندگان سوال کننده اعلام کردند که از پاسخ های وزیر به این چهار مورد سوال قانع نشده اند؟؟؟؟ و از علی لاریجانی رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان خواستند تا نظر نمایندگان را در مورد قانع شدن از پاسخ های وزیر به رأی بگذارد.

به گزارش تسنیم وزیر امور خارجه پنجمین وزیر کابینه است که از مجلس کارت زرد می گیرد.

پیش از این وزرای علوم، اقتصاد، فرهنگ و آموزش و پرورش نیز از مجلس کارت زرد گرفته بودند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار