|
|
کدخبر: ۱۷۱۵۸۶

بعد از پاسخ ظریف

نماینده مشهد در مجلس پس از پاسخ ظریف به سؤالش، گفت: برای اینکه یک بار دیگر از ایران، پیام نظام به سردمداران نظام سلطه برسد و آنان بدانند که نمایندگان مجلس ایران و رئیس جمهور و رهبر انقلاب و امام و وزیر خارجه همه برای نابودی رژیم صهیونیستی کمر بسته اند و و از آنجایی که وزیر خارجه در آستانه سفر است و مذاکرات هسته ای را پیش رو داریم، لذا اعلام می کنم که از پاسخ های وزیر خارجه قانع شدم.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز(سه شنبه خانه ملت) پس از مطرح شدن سؤال مشترک ۴۶ نماینده مجلس، که درباره علت انفعال در موضوع رژیم اسرائیل و هولوکاست و چند سؤال دیگر بود، از پاسخ های وزیر قانع شد.

کریمی قدوسی در حالی از پاسخ های ظریف قانع شد که نمایندگان مجلس در صحن خانه ملت اصرار می کردند که رئیس مجلس از نمایندگان درباره توضیحات وزیر خارجه رأی گیری کند و کریمی قدوسی بگوید که از پاسخ های ظریف قانع نشده است.

کریمی قدوسی در توضیحات خود اظهار داشت: برای اینکه یک بار دیگر از ایران، پیام نظام به سردمداران نظام سلطه برسد و آنان بدانند که نمایندگان مجلس ایران و رئیس جمهور و رهبر انقلاب و امام و وزیر خارجه همه برای نابودی رژیم صهیونیستی کمر بسته اند و ما با فرض اینکه آقای ظریف نابودی رژیم صهیونیستی و افسانه بودن هولوکاست را به عنوان آرمان های انقلاب در مذاکراتش مطرح خواهد کرد و از آنجایی که وزیر خارجه در آستانه سفر است و مذاکرات هسته ای را پیش رو داریم، لذا اعلام می کنم که از پاسخ های وزیر خارجه قانع شدم.

در خلاصه این ۴ سؤال آمده است:

۱ - علت انفعال وزیر خارجه در موضوع رژیم حرامزاده اسرائیل و هولوکاست چیست؟

۲ - مستندات تاریخی آقای ظریف در خصوص تأیید دروغ هولوکاست در دولت راستگویان چیست؟

۳ - علت عدم حمایت وزیر خارجه از پیشرفت های دفاعی جمهوری اسلامی ایران و جلوگیری از سفر هیأت های کارشناسی کشورهای دیگر در جهت توسعه توان موشکی به ایران چیست؟

۴ - علت مواضع خفت بار وزیر خارجه در دانشگاه تهران در مورد قدرت نظامی آمریکا و ضعف سیستم دفاعی جمهوری اسلامی ایران چیست؟

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار