|
|
کدخبر: ۱۷۱۶۸۶

درویش پور در نطق میان دستور:

نماینده ایذه در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه ناکارآمدی مدیریت های اقتصادی در سال های گذشته، میراثی از تلخکامی ها را برای امروز رقم زده که نمونه آن اختلاس های میلیاردی و نابرابری های اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، حجت الله درویش پور نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی ضمن گرامیداشت هفته معلم و آیت الله مطهری اظهار داشت: امروزه در حالی که امپریالیسم غرب، استراتژی خود را در ایجاد جنگ و بحران در دنیا قرار داده است، متأسفانه مسلمانان بیش از همه مفتون فتنه گری های غربی ها شده اند و جنگ و نابودی را با دستان خود در سرزمین خویش گسترش می دهند و اندیشمندان، رهبران و علمای جهان اسلام در فرو نشاندن این توطئه و نیرنگ ها ضعیف و ناتوان نمایان شده اند.

وی افزود: در چنین شرایطی ضمن بازتعریف ارزش ها، منافع ملی و تبیین مواضع در چارچوب حفظ ارزش ها باید تعامل سازنده را بر تقابل ترجیح داد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: باید در مذاکرات هسته ای و بحران های منطقه ای به ویژه بحران غرب و روسیه بدون جنگ و هیاهو منافع ملی را دنبال کرد و مواظب معادلات پشت پرده قدرت های درگیر باشیم.

درویش پور تصریح کرد: انتظار مردم این است که از پراکنده کاری و پرداختن به امور غیرمهم در خارج از کشور خودداری و تلاش دولت در جهت ارتقای سطح زندگی و فرهنگ آحاد ملت ایران در درون مرزها صورت گیرد.

وی ادامه داد: در داخل دولت باید به مسائل مهم از جمله رفع فقر و بیکاری عدالت اقتصادی و مبارزه با فساد اقتصادی بپردازد، چراکه امروزه فقر و بیکاری تاثیر فلج کننده ای بر زندگی مردم گذاشته است.

نماینده ایذه اضافه کرد: در مدیریت اقتصاد و جامعه نباید بگذاریم شیطان برای دستان بیکار فرزندان این سرزمین کارهایی ایجاد کند که مایه تأسف دلسوزان نظام و شادکامی دشمنان شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه گفت: متأسفانه ناکارآمدی مدیریت اقتصادی در سال های گذشته، میراثی از تلخکامی ها را برای امروز رقم زده که نمونه آن اختلاس های میلیاردی و نابرابری های اقتصادی است.

نماینده ایذه و باغ ملک در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود خواستار رسیدگی به آنها توسط مسئولان مربوطه شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار