|
|
کدخبر: ۱۷۱۶۹۲

با صدور اطلاعیه ای صورت گرفت /

خبرگزاری تسنیم: واحد فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با صدور اطلاعیه ای ضمن اعلام برگزاری جشن بزرگ فرهنگ و هنر انقلاب در دانشگاه تهران، از فعالان فرهنگی برای حضور در این جشن دعوت کرد.

به گزارش گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، واحد فرهنگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با صدور اطلاعیه ای ضمن اعلام برگزاری جشن بزرگ فرهنگ و هنر انقلاب در دانشگاه تهران فعالان فرهنگی را برای حضور در این جشن دعوت کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

خطاب به جوانهایی است که در سرتاسر کشور فعّالیّتهای فرهنگی را به صورت خودجوش شروع کردند که بحمدالله خیلی هم وسیع شده است. همین گسترش کار فرهنگی در بین جوانهای مؤمن و انقلابی، نقش بسیار زیادی را در پیشرفت این کشور و در ایستادگی ما در مقابل دشمنان این ملّت، ایفا کرده است. رهبر معظم انقلاب

جنگ فرهنگی امروز و مقابله با ایجاد رخنه های فرهنگی عزمی ملی و مدیریتی جهادی می طلبد و در این میان تکیه بر نیروهای جوان و متعهد انقلابی می تواند راهگشای مسائل باشد. بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب جریان جوان دانشجویی؛ افسران جوان جنگ نرم اند و عرصه ی جنگ نرم، بصیرتی عمّارگونه و استقامتی مالک اشتر وار می طلبد و در این مسیر همراهی مراجع فرهنگی انقلابی برای پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی ضروری به نظر می رسد.

نظر به فرمایشات معظم له مبنی بر گسترش هر چه بیشتر فعالیت های فرهنگی و تقویت جناح فرهنگی مومن انقلابی؛ اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور قصد برگزاری همایش «جشن فرهنگ و هنر انقلاب» به همت و میزبانی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران را دارد تا بتواند با معرفی نیروها، تشکل ها و نهادهای فرهنگی انقلابی به یکدیگر و اتصال این پتانسیل های بالقوه فرهنگی به یک دیگر در هم افزایی جبهه فرهنگی انقلاب کوشا باشد.

لذا از همه نیروهای فرهنگی متعهد به گفتمان انقلاب اسلامی دعوت میکند با حضور در این همایش در جهت گسترش و زنجیره وار کردن فعالیت های فرهنگی هنری جبهه انقلاب اسلامی و تعمیق جبهه نیروهای ارزشی قدم بردارند. این همایش ساعت ۱۳/۳۰ دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در تالار چمران دانشگاه تهران برگزار می شود.

جزییات این برنامه متعاقبا در نشست خبری برنامه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار