|
|
کدخبر: ۱۷۱۷۶۳

ستاری مطرح کرد /

خبرگزاری تسنیم: معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: رویکرد جدید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت از شرکت های نو پا و ارتباط هر چه بیشتر با شرکت های موفقی همچون مپنا است.

به گزارش گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، با حضور در مجموعه علمی تحقیقاتی پارک فناوری وابسته به جهاد دانشگاهی در استان البرز(ابن سینا) از بخش های مختلف آن بازدید و با متخصصان و مدیران این پارک گفت وگو کرد.

طیبی رئیس جهاد دانشگاهی، معاونین و مدیران این نهاد ستاری را در این دیدار همراهی کردند و ضمن حضور در بخش های مختلف این پارک، با مسوولان و متخصصان بخش های مختلف به گفت وگو پرداختند.

ستاری در ادامه حضور خود در استان البرز از گروه صنعتی مپنا بویلر(فعال در زمینه طراحی، تامین، ساخت، نصب و راه اندازی انواع بویلرهای بازیافت حرارتی، صنعتی و نیروگاهی) دیدن کرد و ضمن بازدید از بخش های مختلف آن، به گفت وگو با متخصصین و مدیران این گروه پرداخت. در این دیدار عباس علی آبادی رئیس گروه مپنا و مدیران بخش های مختلف این گروه نیز حضور داشتند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور در حضور متخصصین و مدیران مپنا اظهار داشت: رویکرد جدید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در زمینه توسعه شرکت های دانش بنیان و همکاری مشترک در حمایت از تشکیل شرکت های نوپا و ارتباط هر چه بیشتر با شرکت های موفقی همچون مپنا است.

وی که با هدف ایجاد ارتباط هدفمند و بیشتر شرکت های دانش بنیان نوپا با گروه مپنا در این گروه حضور یافته بود، به مسوولان این گروه توصیه کرد تا زمینه حضور و توانمندسازی استعدادهای برتر و نخبگان علمی را بیش از پیش فراهم کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار