|
|
کدخبر: ۱۷۱۷۶۹

معاون اول رئیس جمهور:

اسحاق جهانگیری گفت: مدیران حرفه ای کشور باید از دانش، تجربه و مهارت کافی برخوردار باشند.

به گزارشخبرگزاری فارسبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری عصر دوشنبه در جلسه شورای عالی اداری با تأکید بر اهمیت انتخاب مدیران شایسته، اظهار داشت: تربیت مدیران موضوعی جدی و سرنوشت ساز برای آینده کشور است که لازم است توجه ویژه ای به این موضوع معطوف گردد.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه مدیران حرفه ای کشور باید از دانش، تجربه و مهارت کافی برخوردار باشند، بر لزوم انتخاب مدیران بر اساس ضوابط فنی و کارآمدی تأکید کرد.

در این جلسه برنامه آموزش و تربیت مدیران آینده دستگاه های اجرایی کشور که توسط معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور تدوین شده بود مورد بحثو بررسی قرار گرفت و پس از ارائه نظرات اعضای جلسه، کلیات و اهداف اصلی آن مورد تأیید قرار گرفت.

همچنین مقرر شد جزئیات این برنامه در یک کارگروه کارشناسی با حضور نمایندگان دستگاه های ذیربط مورد بازنگری قرار گیرد و در جلسات آتی شورای عالی اداری مطرح شود.

لایحه دائمی نمودن قانون مدیریت خدمات کشوری و بررسی جایگاه قانونی موسسات دولتی ایجاد شده طی سالهای اخیر از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحثو تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار