|
|
کدخبر: ۱۷۱۸۰۸

قاضی پور در صحن علنی مجلس

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر اقتصاد با بالابردن نرخ سود بانکی کمر تولید را شکسته است و رها کردن بانک های خصوصی آدم را یاد این مثل می اندازد که سنگ ها را بسته اند و سگ ها را رها کرده اند.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، نادر قاضی پور در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس مدیریت توانمند و مقتدر رهبر معظم انقلاب و حضور نیروهای ولایتمدار رشد چشمگیری در مسائل جهانی دارد و حضور همیشه در صحنه ملت ایران اسلامی و آمادگی نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و بسیج و نیروی انتظامی توطئه دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی را خنثی می کند و هر روز حقانیت آرمان های امام خمینی(ره) بیش از پیش مشخص می شود. ایران اسلامی از قومیت های مختلف آذری، عرب، لر، ترکمن، بلوچ، قشقایی، بختیاری و… با مذاهب مورد تائید قانون اساسی تشکیل شده، پیشرفت های جمهوری اسلامی تا حدود زیادی مدیون کارشناسان، مدیران میانی دلسوز و ولایتمدار است که با مدیریت جهادی خود علیرغم تحریم های ناجوانمردانه تلاش دارند تا باری از دوش ملت بزرگ اسلامی ایران بردارند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس اضافه کرد: در این میان مدیران ارشد، وزرا و معاونین آنها نیز باید از این الگوی رفتاری پیروی کنند که متاسفانه بعضی از سیاسی کاری ها باعثشده که بعضی از وزرا بر حیطه مدیریتی خود تسلط کافی نداشته باشند و توسط برخی افراد مدیریت می شود.

قاضی پور خطاب به وزیر اقتصاد اظهار داشت: آقای طیب نیا دانشجوی اقتصادی که شما استاد آن هستید می داند که در شرایط رکود برای خارج شدن بازار از این وضعیت دولت ها نرخ سود تسهیلات را کاهش می دهند تا هزینه پول کاهش یافته موجبات رونق تولید و اقتصاد را فراهم کنند. لیکن بانک های خصوصی را رها کرده اید تا به جان مردم بیفتند چرا. و این کار ما را یاد این گفته سعدی می اندازد که چرا در این شهر سنگ ها را بستند ولی سگ ها را رها کردند.

وی افزود: آقای وزیر اقتصاد شما با تعیین نرخ سود سپرده بالاتر از دولت قبلی باعثشدید تا نظارت های بانک مرکزی جدی نباشد و با این کار خود کمر تولید را شکستید.

نماینده مردم ارومیه در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود به ویژه در مورد حل مشکل دریاچه ارومیه از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار