|
|
کدخبر: ۱۷۱۸۰۹

در تذکرات کتبی نمایندگان مطرح شد؛

یک نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور گفت: معاونت امور زنان ریاست جمهوری بجای ایجاد شادمانی برای همسران سفرا در کاخ های شاهنشاهی، همسران شهدا را شاد کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور از سوی هیات رئیسه قرائت شد.

برخی از مهمترین تذکرات به شرح زیر است:

قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس در تذکری به رئیس جمهور از اظهارنظرهای غیرواقع بینانه برخی از مشاوران دولت انتقاد کرد.

نادران نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواست که این وزارتخانه جاده صاف کن قاچاقچیان نشود.

حمید رسایی، نماینده مردم تهران در تذکری به رئیس جمهور از اظهارنظر شخصی وی در مورد واتس آپ علی رغم ایجاد کارگروه محتوای مجرمانه برنامه ها انتقاد کرد.

۶ نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور از عدم اجرای کامل هدفمندی یارانه ها بخصوص دریافت حقوق مستمری بگیران و افراد بیکار انتقاد کردند.

۵ نماینده مجلس در تذکری به رئیس جمهور از اظهارنظر اطرافیان وی که به بحثهای قومیت گرایی دامن می زند و به نفع منافع و مصالح نظام جمهوری اسلامی نیست، انتقاد کردند.

زهره طبیب زاده، نماینده مردم تهران در تذکری به رئیس جمهور تاکید کرد: آیا وظیفه معاونت امور زنان رئیس جمهور ایجاد شادمانی در کاخ های شاهنشاهی برای زنان سفرا است یا ایجاد شادمانی برای همسران خانواده شهدا؟

وی همچنین در تذکری به وزیر کشور از عدم اجرای اقدام اساسی برای مسائل امنیتی زائران انتقاد کرد.

فاطمه آلیا، نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر امور خارجه بر حمایت از ۶۴ دانشجوی فناوری هسته ای دانشگاه نروژ تاکید کرد و اخراج آنها را بی احترامی به ملت ایران دانست.

وی همچنین در تذکری به رئیس جمهور بر رعایت مصوبه عفاف و حجاب در دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

قاضی پور و امیرآبادی، نمایندگان ارومیه و قم در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور خواستار تجدیدنظر در قیمت تضمینی گندم شدند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار