|
|
کدخبر: ۱۷۱۸۱۸

بزرگواری در تذکری آیین نامه ای:

نماینده کهگیلویه و بهمئی در مجلس با بیان اینکه آقای روحانی! ده ها حلقه حاشیه ساز درست کرده اید، نسبت به اظهارات اخیر یونسی درباره علامت شیر و خورشید پرچم به شدت انتقاد کرد و گفت: یونسی به عامل اختلاف و تفرقه تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، حجت الاسلام علی محمد بزرگواری نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز(یکشنبه) خانه ملت در تذکری آیین نامه ای خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور گفت: دولت قبل خدمات ارزنده ای را در سراسر کشور انجام داد ولی یک حلقه حاشیه ای داشت که برای آن دولت حاشیه ساز شد اما در این مدت کوتاه که از عمر دولت شما گذشته است، ده ها حلقه حاشیه ای درست کردید طوری که تصور می شود اصلا متنی وجود ندارد و تماما حاشیه است.

وی افزود: کمی از حاشیه ها بکاهید و به متن اضافه کنید، کمی روی جوانان کار کنید و به دغدغه های مردم رسیدگی کنید، جوانان بیکار را مدنظر قرار دهید و به آنها کمک کنید.

بزرگواری تاکید کرد: یکی از حاشیه سازان دولت روحانی، آقای شیخ یونسی است که باید عامل وحدت اقوام و مذاهب باشد اما به عامل اختلاف و تفرقه تبدیل شده است و در مسیر استحاله فرهنگی قرار گرفته است و برای انحراف افکار عمومی از مسائل اصلی، به نشان پرچم جمهوری اسلامی ایران می پردازد و با دهن کجی به اصل فرمایش حضرت امام که علامت شیر و خورشید را منحوس اعلام کردند اعتراض دارد.

بزرگواری در پایان با بیان اینکه یونسی منویات باطل خود را با حرف های بی اساس مطرح می کند، گفت: جا دارد آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور نظام اسلامی ایران به خود بیاید و این افراد حاشیه ساز را از اطراف خود دور کند تا کشور در مسیر حل مشکلات حرکت کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار