|
|
کدخبر: ۱۷۱۸۵۷

کارخانه ای با تذکری آیین نامه ای:

نماینده همدان در مجلس تاکید کرد: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، مردم انتظار دارند تفاوت میان مدیریت جهادی و مدیریت خواب آلود مشخص شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، ابراهیم کارخانه ای نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(سه شنبه) خانه ملت در تذکری آیین نامه ای خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: از آقای روحانی می خواهم مولفه های مدیریت جهادی را منطبق با رهنمودهای مقام معظم رهبری به طور شفاف و راهبردی تدوین و به تمام مدیران دستگاه های اجرایی به منظور نصب العین قرار دادن آن ابلاغ کند.

وی افزود: بدون شک مردم ایران منتظرند که در سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی، تفاوت مدیریت جهادی با مدیریت خواب آلود مشخص شود چرا که افزایش قیمت حامل های انرژی، سیستم نظارتی قوی و کارآمدی را برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها می طلبد که ضروری است برنامه ای منسجم در این زمینه تدوین شود.

کارخانه ای تصریح کرد: پذیرش بی رویه و سرسام آور دانشجو، معضل بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی را به سمت قله هرم بیکاری می کشاند، ضروری است که دولت به مشکل اشتغال توجه بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار