|
|
کدخبر: ۱۷۱۹۴۳

عزیزی خبر داد

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی ۲۳۰۰ طرح اقتصاد مقاومتی افتتاح خواهد شد.

به گزارشخبرگزاری فارسبه نقل از روابط عمومی بسیج، ابراهیم عزیزی رئیس سازمان بسیج سازندگی، در خصوص بسیج سازندگی و نقش آن در تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: بسیج سازندگی از جمله ارگان هایی است که با تایید و نظر مقام معظم رهبری تشکیل شده است و در عرصه های مختلف عمرانی سازندگی، محرومیت زدایی و در این اواخر در اقتصاد سازندگی پیشقدم بوده است.

وی به حضور نیروهای جوان و متعهد در بسیج سازندگی اشاره و خاطرنشان کرد: در بسیج سازندگی نیروهای جوان و مخلص عاشق اسلام و انقلاب وجود دارند که به دنبال آبادانی و خدمت رسانی به مردم هستند و در این چند سال قدم های زیادی را برای خدم به مردم برداشته اند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی به حضور درخشان این نهاد در محرومیت زدایی اشاره و تصریح کرد: بسیج سازندگی برای حل مشکلات مردم در زمینه محرومیت زدایی گام های فراوانی را برداشته است و همواره توانسته است که با اعتقاد و روحیه جهادی مشکلات را مرتفع کند.

عزیزی به حضور بسیج سازندگی در سال های اخیر در عرصه اقتصاد مقاومتی بعد از تاکید مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: بعد از پیام مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در زمینه اقتصاد مقاومتی فعالیت های قابل توجهی را در عرصه های مختلف انجام داد که قریب به ۷۶۰۰ پروژه عمرانی در زمینه محرومیت زدایی و ۲۳۰۰۰۰ طرح هم در زمینه اقتصاد مقاومتی در عرصه هایی مانند شیلات و کشاورزی بوده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی ۲۳۰۰ طرح اقتصاد مقاومتی افتتاح خواهد شد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که بسیج سازندگی در سال ۹۳ به حرکت پر شتاب خود در زمینه اقتصاد مقاومتی ادامه دهد و ثمرات آن را برای رشد اقتصادی کشور به زودی مشاهده کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار