|
|
کدخبر: ۱۷۱۹۵۰

نبویان در دانشگاه امام صادق(ع) مطرح کرد /

خبرگزاری تسنیم: یکی از نمایندگان مجلس با انتقاد از سخنان متفاوت برخی سیاستمداران داخلی در برابر مواضع رهبری، گفت: روحیه آنان با روحیه امام و رهبر انقلاب منافات دارد.

به گزارش گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام نبویان شب گذشته با موضوع «چرا دلواپسیم» در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق(علیه السلام) سخنرانی کرد.

وی در این نشست که به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد، با تبیین مواضع انقلاب اسلامی ایران در برابر آمریکا و غرب گفت: انقلاب اسلامی ایران معادلات آنها را به هم زد. ما یک شاه داشتیم و بیرونش کردیم، این را مردم خواستند، به آمریکا چه ربطی دارد؟ اصلا مشکل ما چیست که آمریکا دارایی های ما را بلوکه می کند؟

این نماینده مجلس با اشاره به این تصور که تکنولوژی باید انحصارا در اختیار برخی باشد، علت اصلی دشمنی آنها با انقلاب اسلامی را از منظر قرآن عنوان کرد و افزود: مشرکان هیچ گاه از شما راضی نمی شوند تا اینکه از آیین آنها پیروی کنید.

نبویان خاطرنشان کرد: ما باید بدانیم که با چه کسانی مواجه هستیم، حالا که مذاکره می کنیم، چرا تحقیر می شویم در حالی که سال قبل جرات تحقیر کردن ما را نداشتند.

وی همچنین با انتقاد از سخنان متفاوت برخی سیاستمداران داخلی در برابر مواضع رهبری، اضافه کرد: روحیه آنان با روحیه امام و رهبر انقلاب منافات دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار