|
|
کدخبر: ۱۷۱۹۷۸

معاون وزیر علوم در کاشان خبر داد

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اهمیت رعایت حجاب و عفاف در محیط دانشگاه ها گفت: حجاب و عفاف در دین اسلام مورد توجه قرار گرفته و وزارت علوم برای کاهش بدحجابی در دانشگاه ها برنامه ریزی دارد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازکاشان، سید ضیا هاشمی صبح امروز در جمع دانشجویان دانشگاه کاشان با اشاره به نامگذاری امسال به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار کرد: با عزم ملی شما دانشجویان می توان آینده درخشان کشور را رقم زد و دانشگاه باید سرشار از امید و بالندگی و بستر مناسبی برای ترسیم به آینده و رسیدن به اهداف متعالی باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل تشکل ها و انجمن های دانشجویی را در راستای تقویت روحیه همدلی و مشارکت و شکوفایی استعدادهای دانشجویان لازم دانست و خاطر نشان کرد: دانشجویان در این انجمن ها باید بر اساس قانون و مقررات به فعالیت های خود ادامه دهند.

وی هنر را لازمه توسعه فرهنگی و علمی دانست و افزود: در قالب هنر می توان پیام را به مردم انتقال داد و مشکلات و مسایل اجتماعی را حل کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امنیت و رعایت حجاب و عفاف را در محیط دانشگاه مورد تاکید قرار داد و گفت: بی حجابی یکی از آسیب های اجتماعی بوده و حجاب یک هنجار دینی و عرفی است که باید در دانشگاه مورد توجه قرار گیرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: دانشجو باید دانشگاه را به مانند خانه خود بداند و در مدیریت فرهنگی دانشگاه سهیم باشد که بدانند اگر به قوانین و ضوابط بی اعتنایی کنند، دیگران نیز حق دارند که به آنها بی اعتنایی کرده و مورد توجه قرار ندهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توجه به فرهنگ را مورد تاکید قرار داد و افزود: فرهنگ مسیر زندگی و سلامت افراد است و رشد فرهنگ، حرمت و تکریم به انسان هاست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار