|
|
کدخبر: ۱۷۲۰۱۸

اسدالله بادامچیان:

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مذاکرات هسته ای کشور، گفت: انرژی هسته ای حق مسلم ملت ایران است و کسی حق هیچگونه سازش و کوتاهی در این رابطه را ندارد.

به گزارشخبرگزاری فارساز شهرکرد، اسدالله بادامچیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران این استان اظهار کرد: حزب موتلفه یکی از احزاب باسابقه و ریشه دار کشور است که همواره در عرصه های مختلف ایفای وظیفه می کند.

وی افزود: حزب موتلفه اسلامی در زمینه رسالت اصولگرایی همواره در چارچوب اصول اسلام ناب علوی و نبوی بوده و تلاشمان هم همیشه این بوده که در این مسیر حرکت کنیم.

بادامچیان، حفظ و تقویت اصولگرایان را از مهم ترین برنامه های این حزب دانست و گفت: تلاش ما همواره بر حفظ و تقویت اصولگرایان بوده چراکه هر چقدر به وحدت و نزدیکی بیشتری برسیم بی شک در تداوم انقلاب اسلامی و پایه های نظام گام های مهمی برداشته ایم.

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد اعضای این حزب را جوانان تشکیل می‎دهند، تصریح کرد: از ۳۰ نفر عضو شورای مرکزی، هشت نفر آن جوان هستند و این نشان می‎دهد که ما به جوانان نگاه ویژه ای داریم.

بادامچیان با اشاره به مذاکرات هسته ای کشور، افزود: انرژی هسته ای حق مسلم ملت ایران است و کسی حق هیچگونه سازش و کوتاهی در این رابطه را ندارد.

وی بر ضرورت توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با رویکرد کشور در برابر مذاکرات هسته ای تاکید کرد و گفت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید همواره هوشیار و آگاه باشیم و فریب فتنه های دشمن را نخوریم.

بادامچیان خاطرنشان کرد: ایران در بحثمذاکرات هسته ای راهش را با صلابت ادامه داده و در این زمینه تاکنون پیشرفت هم کرده است.

وی با اشاره به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: احتمال زیاد ریاست دور بعد مجلس تغییر نکند و لاریجانی همچنان بر این مسند باقی بماند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم عسکر اولادی، اظهار کرد: پس از فوت این مبارز انقلابی این حزب همچنین بر اصول و ارزش های اولیه خود پایدار مانده و هیگچونه تغییری در این روند به وجود نیامده است.

بادامچیان با بیان اینکه حزب موتلفه هیچگاه انفعال نداشته است، گفت: این حزب همواره به تکلیف خود عمل کرده و بنا را بر وحدت اصولگرایان قرار داده است.

انتهای پیام / ۶۸۰۰۴ / صا۳۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار