|
|
کدخبر: ۱۷۲۱۳۰

خجسته در کمیسیون شوراها:

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون شوراها کتابداری را در ردیف شغلی معلمی دانست و گفت: مطالعه های مجازی در سطح کشور رشد قابل توجهی را داشته است.

به گزارش گروه پارلمانیخبرگزاری تسنیم، امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز این کمیسیون، گفت: محمدحسین ملک احمدی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در جلسه امروز کمیسیون شوراها حضور یافت.

وی ادامه داد: کتابداری در ردیف شغلی معلمی است و امروز شاهد حفظ کرامت و منزلت آن در جامعه هستیم و توجه به نیازهای وی، بخشی از حفظ کرامت اوست، از طرف دیگر پیشرفت در کتابخانه های عمومی نشان از پویایی و نشاط در بین کتابداران و مسئولین این نهاد است.

رئیس کمیسیون شوراها با بیان اینکه پیشرفت در کتابخانه های عمومی نشان از پویایی و نشاط در بین کتابداران و مسؤلان این نهاد دارد، ادامه داد: این جو نشاط آور، مهیج و امیدبخش چشم اندازی روشن در امر کتاب و کتابخوانی در کشور است.

خجسته ضمن قدردانی از فعالیت ها و پیگیری های صورت گرفته در مدیریت کتابخانه های عمومی کشور، افزود: نیاز به این روحیه کاری در بین جامعه وجود دارد و مسؤلان باید با کنار زدن موانع و مشکلات موجود راه را برای توسعه هرچه بیشتر در رسیدن به ایرانی آباد بگشایند.

وی از رشد مطالعه در فضاهای مجازی خبر داد و گفت: در سطح کشور مطالعه های مجازی رشد قابل توجهی را داشته است ولی در سطح مطالعه عمومی این رشد وجود ندارد که البته با همت و برنامه ریزی های که دارد در این حوزه صورت می گیرد، می شود به آن نقطه مطلوب مورد نظر رسید.

رئیس کمیسیون شوراها ادامه داد: اعضای کمیسیون با حمایت قاطع خود از کتابخانه های عمومی اظهار داشتند که آمادگی هرگونه کمک به کتابخانه ها را خواهند داشت و قول دادند که هر کجا که در نهاد کتابخانه ها خلاء قانونی وجود داشته باشد، با ارائه طرحی از سوی نهاد کتابخانه ها در کمیسیون مطرح و پس از تصویب قاطع کمیسیون در صحن مجلس مطرح خواهد شد.

خجسته افزود: اعضای این کمیسیون ضمن تاکید بر تعهد شهرداری ها نسبت به پرداخت نیم درصد درآمد قول دادند که مشکلات نهاد در این خصوص را در آینده نزدیک مرتفع سازند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار