|
|
کدخبر: ۱۷۲۱۶۶

جلیلی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس از دیدار اعضای این فراکسیون با رئیس قوه قضاییه خبر داد و گفت: زمان دقیق این دیدار هنوز مشخص نیست و ما منتظر اعلام زمان دقیقی از سوی قوه قضاییه هستیم.

اسماعیل جلیلی عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیماز دیدار اعضای این فراکسیون با رئیس قوه قضاییه خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، قرار است اعضای فراکسیون رهروان ولایت مجلس با آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه دیدار و گفت وگو کنند.

وی افزود: قرار است در این دیدار در مورد مسائل روز کشور در حوزه قضایی و حقوقی و نیز موضوع حقوق بشر در کشور ما که به طور مستمر از سوی غربی ها مورد هجمه تبلیغاتی قرار می گیرد، بحثو تبادل نظر شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر برنامه ریزی های لازم برای دیدار اعضای این فراکسیون با آیت الله آملی لاریجانی انجام شده و ما منتظریم تا قوه قضاییه آمادگی اش را برای تعیین زمان دقیق، اعلام کند.

جلیلی تصریح کرد: با توجه به این که زمان دقیق این دیدار هنوز مشخص نیست، اما احتمال دارد که این دیدار هفته آینده انجام شود اما هنوز هیچ زمانی در این رابطه قطعی نیست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار