|
|
کدخبر: ۱۷۲۲۱۱

مخبر دزفولی اعلام کرد

خبرگزاری تسنیم: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از بررسی تشکیل ستاد نظارت بر اجرای سند مهندسی فرهنگی در شورایعالی انقلاب فرهنگی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص مصوبات جلسه ۷۴۶ شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رئیس جمهور اظهار داشت: در ابتدای این جلسه، موضوع سند مهندسی فرهنگی مورد توجه قرار گرفت و این مبحثکه برای اجرایی شدن سند مهندسی فرهنگی و نظارت و پایش آن باید جمعی، این مسئولیت را به عهده گیرند، مورد بحثو بررسی اعضا قرار گرفت.

وی همچنین گفت: در جمع بندی این موضوع، رئیس جمهور به درستی این اصل تاکید داشت و درخصوص وظایف آن، مباحثو پیشنهادهای جدیدی مطرح شد که این موارد اعم از وظایف این ستاد، سطح ترکیب اعضای آن و… بود که نهایتا مقرر شد در جلسه آینده درخصوص آن تصمیم گیری لازم صورت پذیرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: اصلی ترین وظیف ستاد مذکور، هماهنگی، نظارت و ارزیابی تحقق سند مهندسی فرهنگی خواهد بود و این نکته که اعضای آن در سطح وزرا و یا معاونین آنها و اینکه کدام دستگاه های دولتی و غیردولتی عضو آن باشند نیز در جلسه آینده مورد بحثقرار خواهد گرفت.

تایید انتخاب چند تن از روسای دانشگاه های کشور

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در ادامه از تایید انتخاب چند تن از روسای دانشگاه های کشور در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.

مخبر دزفولی گفت: سید ابوالحسن نائینی به عنوان رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، محمدرضا پورمحمدی برای دانشگاه تبریز، مجید ارشاد لنگرودی به عنوان رئیس دانشگاه شیراز، محمدصالح اولیا به عنوان رئیس دانشگاه یزد و جواد واثقی امیری به عنوان رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل موفق به کسب رای اعتماد از شورای عالی انقلاب فرهنگی شدند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار