|
|
کدخبر: ۱۷۲۳۳۲

در حال به روزرسانی / رئیس جمهور در جمع مردم ایلام:

رئیس جمهور گفت: مسیر ما با دنیا مسیر تعامل، دوستی و در چارچوب عزت، حکمت و مصلحت است.

به گزارش خبرنگار حوزه دولتخبرگزاری فارس، حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جمع مردم ایلام با بیان اینکه ایلام به عنوان سرزمین قهرمانان تاریخ گذشته و امروز و سرزمینی که دارای تمدن چندین هزار ساله است اظهار داشت: سرزمینی که همواره به عنوان مرزبان و مرزدار غرب ایران عزیز ما بوده و سرافرازی ای که در دوران دفاع مقدس به عنوان پیشگامان و پیشتازان جبهه دفاع از انقلاب، شرف و استقلال کشور بوده است.

وی تصریح کرد: من در دوران دفاع ۸ ساله بارها به این سرزمین آمدم و دیدم که چگونه قهرمانانه در کنار علما، بزرگان و عشایر مردم این سرزمین ایستادگی کردند؛ همه غیورمردان کرد، لر، لک، عرب، همه عشایر برادرانه دست به دست هم دادید، دیروز برای دفاع از ایران عزیز و امروز برای آبادانی این سرزمین.

رئیس جمهور ادامه داد: امروز ایران شاهد حضور ۲۴ خرداد پارسال شماست؛ شما در سال گذشته برای اجرای تدبیر مقام معظم رهبری و سربلندی ایران عزیز اعتنایی به تبلیغات مسموم دشمنان نکردید و پای صندوق آرا شتافتید و حماسه سیاسی بزرگ را آفریدید.

وی خاطرنشان کرد: ایران امروز در جبهه خارجی موفق و سرفراز است و روابطمان با دنیا به ویژه همسایگان از همیشه بهتر است؛ ما و عراق کشور همسایه دوست و برادر رابطه مان روز به روز نزدیک تر و صمیمی تر خواهد شد. کشوری که در کنار ایلام قرار دارد.

روحانی ادامه داد: با همه همسایگان روابط مان گسترش خواهد یافت. با دنیای غرب و شرق آنهایی که به حقوق ملت ایران و عظمت این سرزمین و رشد و شکوفایی آن سر فرود بیاورد و قصد دوستی داشته باشند ما هم به سمت آنها دست صمیمیت دراز می کنیم؛ مسیر ما با دنیا مسیر تعامل، دوستی و در چارچوب عزت، حکمت و مصلحت است.

ادامه دارد…

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار