|
|
کدخبر: ۱۷۲۳۸۲

میرگلوبیات در نطق میان دستور:

دستگاه های دولتی در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تنها به ذکر عنوان و چاپ بروشور بسنده نکنند چرا که باید این سیاست ها هر چه زودتر عملیاتی و اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، شهلا میرگلوبیات نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: در آستانه دور جدید مذاکرات هسته ای کشورمان از هیأت مذاکره کننده می خواهیم تا در راستای تحقق اهداف عالیه ملت بزرگ ایران نظام اسلامی و مقام معظم رهبری ذره ای از حقوق حقه ملت شریف چشم پوشی نکنند و دلاورانه با گام های استوار در دور جدید مذاکرات حضور یابند.

وی افزود: پس از ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب ما شاهد بودیم که بخش های مختلف کشور آمادگی خود را برای اجرای این سیاست ها اعلام کردند. انتظارم ما نمایندگان از دستگاه های دولتی این است که در اجرای سیاست ها در کشور که گام بلندی در جهت خودکفایی است را تنها به ذکر عنوان و چاپ بروشور یا مقاله بسنده نکنند چرا که باید این سیاست ها هر چه زودتر عملیاتی و اجرایی گردد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس اظهار داشت: اجرای طرح تحول نظام سلامت که در هفته جاری شاهد اجرای آغاز آن در سراسر کشور بودیم نوید خوبی از برنامه های دولت برای کاهش هزینه درمانی بیماران و در عین حال خدمات رسانی مناسب به افراد کم درآمد جامعه را می دهد.

میرگلوبیات خاطرنشان کرد: انتظار می رود مسئولین وزارت بهداشت در اجرای این طرح بزرگ ملی نظارت کافی برای وصول نتایج بهتر و رسیدن به اهداف حوزه سلامت را به کار گیرند.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه زنان و همچنین حوزه مشکلات انتخابیه خود از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار