|
|
کدخبر: ۱۷۲۳۸۵

علیپور در نطق میان دستور:

نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت و دولت در سال اقتصاد و فرهنگ باید دست در دست یکدیگر در راستای وصول به اهداف انقلاب اسلامی حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، محمد علیپور در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی همه مردم و مسئولان باید دست به دست هم دهند و حرکت در چارچوب مشخص شده را که همانا نقشه راه وصول به اهداف انقلاب اسلامی است با وحدت و همدلی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: برای مردم مبارز و انقلابی ایران دعواهای جناحی و سیاسی در اولویت نیست. ۸ سال در گذشته به بهانه تقدم توسعه سیاسی بر توسعه اقتصادی و فرهنگی فرصت پیشرفت و توسعه همه جانبه از دست داده ایم. عرصه پیکار با استکبار جهانی عموما در حوزه اقتصاد متمرکز شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: مردم مبارز و انقلابی از بدو پیروزی انقلاب تا به امروز همه توطئه های سیاسی، نظامی، قومی و ترورها را با هوشیاری و استقامت ستودنی تحت زعامت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب پشت سر گذاشتند. امروز دغدغه دولت و مجلس باید معضل بیکاری، جوانان تحصیلکرده معیشت مردم، مهار تورم و مبارزه با گرانی افسارگسیخته باشد.

علیپور در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به مشکلات حوزه انتخابیه و حل آن خود شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار