|
|
کدخبر: ۱۷۲۴۶۲

رئیس جمهور در جمع خبرنگاران:

خبرگزاری تسنیم: رئیس جمهور با بیان " امیدواریم این سفر منشأ خیر و برکت و سرآغازی برای توسعه و پیشرفت ایلام باشد " گفت: مردم غیور و سرافراز ایلام در طول تاریخ گذشته همواره مدافع خوبی از مرز های این سرزمین در هشت سال دفاع مقدس بوده اند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازایلام، حجت الاسلام حسن روحانی در بدو ورود به ایلام در جمع خبرنگاران در محل فرودگاه شهدای ایلام اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که این فرصت به دست آمد تا امروز در جمع مردم غیور و سرافراز ایلام که در طول تاریخ گذشته همواره مدافع خوبی از مرز های این سرزمین در هشت سال دفاع مقدس بوده اند، حضور یابیم.

وی افزود: مردم استان ایلام دلاورانی هستند که یک لحظه این سرزمین را ترک نکرده اند و در مقابل تهاجم ددمنشانه دشمنان ایستادگی و دشمن را وادار به عقب نشینی کردند.

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه مسائل و مشکلات مهم مردم را در این سفر از زبان مردم و فرهیختگان خواهیم شنید، نسبت به برنامه های توسعه ای ایلام از نظر توسعه در صنعت و سایر بخش ها و طرح هایی که قرار است در سال ۹۳،۹۴ و سال های آینده به پایان برسد، بررسی می کنیم.

وی افزود: در سخنرانی های عمومی و نیز جلسه شورای اداری مسائل مهمی را در رابطه با توسعه استان ایلام مطرح می کنیم.

حجت الاسلام روحانی تصریح کرد: امیدواریم این سفر منشأ خیر و برکت و سرآغازی برای توسعه و پیشرفت استان ایلام باشد و ایلامی ها شاهد توسعه در زمینه های مختلف زندگی خود باشند.

به گزارش تسنیم رئیس جمهور درحال حاضر فرودگاه شهدای ایلام را به مقصد استادیوم ورزشی پهلوان تختی ترک کرد و در مسیر از میدان مادر تا میدان کشوری مورد استقبال مردم قرار می گیرد.

انتهای پیام / آ*

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار