|
|
کدخبر: ۱۷۲۵۰۸

وزیر علوم و تحقیقات و فناوری:

وزیر علوم و تحقیقات و فناوری گفت: با عنایت دولت اجرای تونل کبیرکوه شتاب می گیرد.

به گزارشخبرگزاری فارساز ایلام، رضا فرجی دانا صبح امروز در بازدید از روند احداثتونل کبیرکوه اظهار داشت:

ایجاد و توسعه راه های ارتباطی در استان ایلام اولویتی اساسی است.

وزیر علوم و تحقیقات و فناوری گفت: در استان ایلام نیز طرح های متعددی در این حوزه در دست اقدام و اجراست که با بهره برداری از این طرحها زمینه تحولات در ایلام فراهم می شود.

وی با بیان اینکه دکتر روحانی رئیس جمهور برابر توان و اعتبارهای دولت بر تکمیل طرح های اثرگذار در معیشت مردم در استان ایلام و شهرستان ها تاکید دارد، ادامه داد: تونل کبیرکوه یکی از طرح های راهبردی در بخش راهسازی استان ایلام است.

این مسئول اضافه کرد: تکمیل این طرح در استان ایلام علاوه برتوسعه ایلام برکات بسیار زیادی را برای استان و کشور خواهد داشت.

فرجی دانا تصریح کرد: تکمیل این پروژه از خواسته ها و مطالبات به حق مردم استان ایلام است و من بطور اختصاصی این طرح را از رئیس جمهوری پیگیری خواهم کرد.

رئیس جمهور و برخی از اعضای کابینه در چهارمین سفر استانی از صبح امروز وارد استان ایلام شده اند. دیدارهای مردمی، حضور در شورای اداری و بهره برداری از طرح های توسعه ای از جمله برنامه های روحانی در سفر به ایلام است.

پیش از این رئیس جمهور به استان های خوزستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان سفر کرده بود.

محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، بیژن زنگنه وزیر نفت، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی یونسی دستیار رئیس جمهور در امور اقلیت ها و جمعی دیگر از مسئولان روحانی را در این سفر همراهی می کنند.

انتهای پیام / ۲۲۴۶ / ل

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار