|
|
کدخبر: ۱۷۲۵۳۵

کریمی قدوسی در گفت وگو با فارس:

نماینده مردم مشهد از مشخص شدن هویت فردی که وزیر اطلاعات او در جلسه کمیسیون امنیت ملی فرزند معنوی خوانده بود، خبر داد.

کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، در خصوص جلسه دیروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حجت السلام علوی وزیر اطلاعات درباره حضور فردی در یکی از جلسات نمایندگان با وزیر اطلاعات که حجت الاسلام علوی از وی به عنوان فرزند معنوی خود نام برده بود، گفت: در این جلسه این سؤال از وزیر اطلاعات مطرح شد که این شخص چه کسی می باشد که وزیر اطلاعات در پاسخ گفت ایشان از همکاران رسانه ای هستند.

وی افزود: ما به وزیر گفتیم که امکان حضور چنین همکاری در چنین جلساتی آن هم با موضوع امنیت ملی به هیچ عنوان درست نیست، تا آنجا که ما می دانیم همراه آقایان محافظ و راننده است آن هم تا پشت در جلسه و امکان حضور چنین اشخاصی در جلسات فوق وجود ندارد.

نماینده مردم مشهد ادامه داد: در ادامه وزیر اطلاعات اینگونه عنوان کرد که من در آن جلسه از ایشان به عنوان آقای صابریان نام بردم سپس ما نوار آن جلسه را گوش کردیم و دیدیم که وزیر اطلاعات از ایشان به عنوان همین نام اسم برده است.

کریمی قدوسی گفت: متأسفانه این مسئله یک رویه شده است که آقایان در برخی از جلسات همراهان غیرضروری را وارد می کنند؛ اگر قرار بود در جلسه ای کار رسانه ای انجام شود چرا از دوستان وزارت اطلاعات کسی در جلسه حضور نیافت.

وی در پاسخ به این سؤال که این شخص از کدام رسانه در آن جلسه حضور داشته است، افزود: آقای رسایی در این جلسه عنوان کرد که این فرد از همکاران روزنامه قانون است چرا که این روزنامه اولین بار خبر چنین جلسه ای را مطرح کرد.

نماینده مردم مشهد ادامه داد: امیدواریم دیگر شاهد تکرار چنین اتفاقاتی نباشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار