|
|
کدخبر: ۱۷۲۶۷۲

جمعه ای در گفت و گو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور گفت: هیچ مجوزی برای هیچ تجمعی از سوی وزارت کشور صادر نشده و متولی برگزاری تجمعات داخل استان با استانداری و فرمانداری هاست.

روح الله جمعه ای رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دولتخبرگزاری تسنیم، در خصوص برگزاری تجمع امروز بانوان مقابل وزارت کشور در حمایت از مصوبه عفاف و حجاب، گفت: هیچ مجوزی برای هیچ تجمعی از سوی وزارت کشور صادر نشده است.

وی افزود: متولی برگزاری تجمعات داخل استان با استانداری و فرمانداری هاست.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور خاطرنشان کرد: طبق قانون درخواست کنندگان مجوز باید افراد و گروه های مشخص باشند تا مسئولیت هرگونه اقدامی را پذیرا باشند و در کشوری که تحت زعامت و ولایت مطلقه فقیه اداره می شود، اقدامات غیرقانونی به هر بهانه ای توجیه پذیر نیست.

جمعه ای تاکید کرد: از آنجایی که مجوزی برای این تجمع صادر نشده، اصل برگزای آن غیرقانونی است.

به گزارش تسنیم، پیشتر اعلام شده بود که ظهر روز چهارشنبه ساعت ۱۶ تجمعی با عنوان حمایت از مصوبه عفاف و حجاب در میدان فاطمی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام /

بر برپایی تجمع اعتراضی به همت کارگروه حجاب و عفاف مدرسه علمیه ایروانی راس ساعت ۱۶ در میدان فاطمی تهران روی خروجی ها قرار گرفته بود. - See more at: http: / / www. farsnews. com / newstext. php? nn = ۱۳۹۳۰۲۱۶۰۰۰۶۶۸#sthash. vII۵۰lRC. dpuf

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار