|
|
کدخبر: ۱۷۲۶۷۴

اطلاعیه استانداری تهران:

استانداری تهران در اطلاعیه ای با بیان اینکه مجوزی برای تجمع عفاف و حجاب صادر نشده است اعلام کرد که با توجه به عدم صدور مجوز تجمع و به جهت احترام به قانون از تمامی شهروندان انتظار می رود نسبت به انعکاس نظرات خود صرفا از طریق رسانه های جمعی بسنده نمایند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولتخبرگزاری فارس، استانداری تهران در پی انتشار خبری مبنی بر تجمع حجاب و عفاف اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد:

شهروندان انقلابی تهران، نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس احکام مقدس شریعت و با جانفشانی شهدا و جانبازان و ایثارگران پایه ریزی شده است.

این انقلاب نورانی که از مهم ترین فرازهای آن توجه به ارزش های دینی است برای این آرمان خود بهای گرانی داده است. اقامه نماز، ادای فریضه مقدس امر به معروف و نهی از منکر، تواصی به حق گسترش فرهنگ حجاب و عفاف همه و همه ازمیوه های شیرین این درخت تنومند به شمار می رود.

برای دستیابی به این شجره طیبه نقش رهبری داهیانه انقلاب و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و همچنین تدابیر رهبر معظم انقلاب و نیز حضور پرشور ملت شهید پرور غیرقابل انکار بوده است؛ در دولت تدبیر و امید هم عزم جدی مسئولان و مدیران به توسعه فرهنگ دینداری و گسترش ارزش هاست.

ریاست جمهوری نیز بارها بر این مهم تاکید داشته اند و تدابیر مناسبی را در این خصوص به دستگاه های ذی ربط ابلاغ کرده اند؛ عزم مدیریت عالی استان تهران بر ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و نهادینه کردن آن بوده و خواهد بود.

در همین راستا کمیته های خاص و ستادهای ویژه با موضوع حجاب و عفاف در محل استانداری و دستگاه های ذی ربط تشکیل شده است.

با توجه به عدم صدور مجوز تجمع و به جهت احترام به قانون و پرهیز از هر گونه سواستفاده فرصت طلبان از تمامی شهروندان انتظار می رود نسبت به انعکاس نظرات ارزشمند خود صرفا از طریق رسانه های جمعی بسنده نمایند پیشاپیش از همراهی و زمان شناسی شهروندان عزیز سپاسگذاری می نماییم.

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استان تهران

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار