|
|
کدخبر: ۱۷۲۷۱۱

بنیاد تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) در دانشگاه ها:

خبرگزاری تسنیم: بنیاد تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) در دانشگاه ها با صدور بیانیه ای تاکید کرد: هراتی و امثال او حق و لیاقت حضور در مناصب مرتبط با نظام مقدس اسلامی را ندارند.

به گزارش گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، بنیاد تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) در دانشگاه ها در اعتراض به انتصاب اخیر در دانشگاه آزاد بیانیه ای منتشر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بار دیگر در دانشگاه موسوم به آزاد اسلامی اتفاقی رخ داد که نشان از همسویی با دشمنان انقلاب اسلامی در آن جا را دارد.

انتصاب عبدالحسین هراتی به سمت سرپرست اداره کل اسناد و مدارک این دانشگاه، یادآور همراهی های سازمانی این دانشگاه با فتنه گران و دشمنان اسلام در سال ۸۸ می باشد.

چنین انتصابی اساسا برای ما موجب ناراحتی نمی باشد، چرا که به این وسیله هم پیاله بودن برخی افراد با یکدیگر و شبکه پنهان میان آنان بر مردم ایران روشن تر می گردد.

جملاتی که از هراتی نقل شده، آن چنان در دشمنی با امام و انقلاب صریح است که نیاز به هیچ توضیحی ندارد: «تو را به خدا در زنده کردن «امام» نکوشید که این «امام» زنده شدنی نیست بلکه افیون مرگی است که طرفداران خود را به محاق نیستی می کشد»، «سال ها پیش از وقوع انقلاب اسلامی «حضرت امام» همه سخنان خود را در کتاب «ولایت فقیه» و فاجعه بارتر از آن در کتاب «کشف الاسرار» گفته بود اما مگر در آن روزگار کسی جرات این را بخود می داد که آن اندیشه های سخیف را نقد کند؟»

اینکه چنین فردی با چنین اندیشه های احمقانه ای به پستی درجه چندم دست پیدا کند، مسئله ای ناچیز و کم اهمیت تلقی می شود.

چنین کسانی چون خرمگسان عرصه مبارزه انقلاب اسلامی با کفر جهانی هستند که عرض خود می برند و زحمت ما می دارند و ارزش آن را ندارند که نیروهای انقلاب وقت خود را صرف پرداختن به آنان کنند، اما روی سخن با برخی اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد است که از نام بلند امام(ره) خوشه چینی می کنند و آن هنگام که باید از این نام رشکوه دفاع کنند، به گوشه ای خزیده و سکوت می کنند.

جناب آقای هاشمی رفسنجانی

ریاست محترم هیئت امنای دانشگاه آزاد

جنابعالی بیش از همه اعضای هیئت امنای آن دانشگاه با امام راحل(ره) آشنایی دارید و از علاقه و غیرت آزادگان جهان نسبت به حضرت ایشان نیز اطلاع دارید.

شما برای مقبول افتادن تحلیل های خود دائما به خاطراتی از امام(ره) استناد می کنید.

آیا قرار است همواره از امام(ره) هزینه کنید و با استفاده از نام و یاد ایشان برای خود اعتبار خلق کنید و هنگامی که قرار است از حریم ایشان دفاع شود، عرصه را خالی نمایید؟

آیا خاطره ای از ایشان درخصوص عدم به کارگیری منافقین و معاندین در نظام مقدس اسلامی در ذهنتان باقی نمانده است؟ آیا خاطره ای درخصوص نسپردن انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان در خاطرتان نمانده است؟ آیا ما شاهد «نامه بدون سلام» جنابعالی به رئیس دانشگاه آزاد و توبیخ او به دلیل این انتصاب نابجا خواهیم بود؟

جناب آقای سیدحسن خمینی

عضو محترم هیئت امنای دانشگاه آزاد

توقع عمومی از شما که ضمن عضویت در هیئت امنای دانشگاه آزاد، تولیت آستان امام خمینی(ره) و ریاست موسسه تنظیم و نشر آثار ایشان را برعهده دارید این بود که در برابر این انتصاب برخروشیده و به عنوان اولین نفر به آن اعتراض کنید.

حفظ حریم امام راحل(ره) وظیفه ای است که بیش از همه بر دوش شما نهاده شده و تعلل و سستی در انجام این وظیفه خطیر به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

دلیل این سکوت سنگین شما در برابر دشمنان امام راحل چیست؟ آیا صرف هم گروه و هم قبیله بودن با برخی جریانات سیاسی توانسته دلیل چنین سکوتی باشد؟ آیا منافع حزبی و برنامه ریزی های انتخاباتی شما را وادار به سکوت نموده؟ و ده ها آیای دیگر که از آن می گذریم و شکایت شما را به محضر امام عزیزمان خواهیم برد

در پایان لازم است یادآوری کنیم هر چند انتصاب یک عنصر درجه چندم در یک سمت نه چندان مهم از اهمیت پایینی برخوردار است، اما بر مسئولین دانشگاه آزاد واجب است که فورا فرد مذکور را اخراج کنند چرا که او و امثالش حق و لیاقت حضور در مناصب مرتبط با نظام مقدس اسلامی را ندارند.

در صورت کوتاهی مسئولین مربوطه در اخراج او، قطعا نیروهای انقلابی و فرزندان حضرت روح الله به تکلیف شرعی خود عمل خواهند کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار